دانلود کتاب های هشتم

دانلود کتاب های آموزش قرآن، پیام های آسمان، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی،ریاضی،فارسی و نگارش فارسی،کار و فناوری،فرهنگ و هنر،زبان،عربی،تفکر و سبک زندگی هشتم

هشتم دومین مقطع تحصیلی درمتوسطه اول است. در این مقطع کتاب های آموزش قرآن، پیام های آسمان، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، ریاضی، فارسی و نگارش فارسی، کار و فناوری، فرهنگ و هنر، زبان،عربی، تفکر و سبک زندگی در طی دو نیم سال تحصیلی تدریس می شود.

در این پست مجموعه کتاب های درسی هشتم برای دانلود دراختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه متن ابتدا توضیح مختصری در خصوص هر کتاب درسی ارائه شده و سپس لینک دانلود کتاب تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن  به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

دانلود کتاب آموزش قرآن هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب آموزش قرآن هشتم از 12 درس تشکیل شده است. هر درس از صفحات قرآن کریم، جدول معنای کلمات، تمرین ترجمهٔ ترکیب ها،عبارات قرآنی ، انس با قرآن در خانه تشکیل شده است و طی دو هفته به روش زیر تدریس، تمرین و ارزشیابی می شود.

جلسه اول:

الف) آموزش قرائت

ب) آموزش مفاهیم (درک معنا)

ج) انس با قرآن در خانه

جلسه دوم:

شناخت قرآن

ارزشیابی پایانی

برای دانلود بخش به بخش قرآن هشتم به صفحه کتاب قرآن هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب پیام های آسمان هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب پیام های آسمانی مقطع هشتم شامل 15 درس است. بهترین روش تدریس این کتاب، روش تدریس فعال است که در آن دست کم بیست دقیقه از زمان هر جلسه تدریس به مشارکت دانش آموزان در مباحث و شنیدن نظرات آنان اختصاص می یابد.

ارزشیابی درس پیام های آسمان در دو قالب «ارزشیابی تکوینی» و «ارزشیابی پایانی» انجام می گیرد.ارزشیابی تکوینی بیشتر به مهارت ها توجه می شود و جنبۀ کیفی و توصیفی دارد.ارزشیابی پایانی دارای آزمون کتبی است. در این آزمون میزان یادگیری محتوای آموزشی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

برای دانلود بخش به بخش پیام هشتم به صفحه کتاب پیام های آسمانی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب ریاضی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب ریاضی هفتم شامل نه فصل و به ترتیب زیر است:

فصل1-عددهای صحیح و گویا

فصل2-عددهای اول

فصل3-چند ضلعی ها

فصل4-جبر و معادله

فصل5-بردار و مختصات

فصل6-مثلث

فصل7-توان و جذر

فصل8-آمار و احتمال

فصل9-دايره

برای دانلود فصل به فصل ریاضی هشتم به صفحه کتاب ریاضی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب مطالعات اجتماعی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

این کتاب شامل 12 فصل و 24 درس است که در هر فصل، دو یا چند حوزهٔ موضوعی و مفاهیم کلیدی مربوط به آنها با یکدیگر تلفیق شده اند.

1-فضا و مکان

2- زمان، تداوم و تغییر

3-فرهنگ و هویت

4- نظام اجتماعی

5- منابع و فعالیت های اقتصادی

برای دانلود فصل به فصل مطالعات هشتم به صفحه کتاب مطالعات اجتماعی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب علوم تجربی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

علوم تجربی، کوشش انسان برای درک واقعیت های آفرینش و کشف فعل خداوند تعریف شده است. درس علوم، درسی است که به آسانی می تواند بین چهار عرصه یعنی خود، خلق، خلقت و خالق متعال، ارتباطی منسجم، منطقی و معنادار به وجود آورد.

بنا به انچه در پیشگفتار این کتاب آمده است " کلاس علوم، فضایی است شاد و پرجنب و جوش که مشاهده، تجربه، آزمایش، گفت و گو، تفکّر، اظهارنظر و همکاری گروهی در آن جریان دارد. نباید آن را به محلّ ساکت نشستن و شنیدن تبدیل کرد."

برای دانلود بخش به بخش علوم هشتم به صفحه کتاب علوم هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب فارسی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب درسی فارسی هشتم در قالب شش فصل و هفده درس نگاشته شده است. دو درس از این هفده درس یعنی درس پنجم و درس پانزدهم درس هایی با عنوان "درس آزاد" و با محوریت فرهنگ بومی می با شند. رویکرد آموزشی کتاب، رویکرد فعّالیت بنیاد و مشارکتی است.

برای دانلود فصل به فصل کتاب فارسی هشتم به صفحه کتاب فارسی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب نگارش هشتم

دانلود کتاب های هشتم

محتواي اين كتاب در هشت درس سازماندهي شده است.در پي هر درس اين كتاب تمرين هاي نوشتاري در سه بخش با عنوان،«فعّاليت هاي نگارشي»،«درست نويسي» و« تصويرنويسي» یا «حكايت نگاري» و «مثل نويسي» سازماندهي شده است.آنچه درباره ارزشيابي از آموزه هاي اين كتاب بايد يادآور شويم اين است كه است رويكرد برنامه و محتواي آن، «رويكرد مهارتي » است؛يعني توانايي نوشتن، مهارتي است كه در پي آموزش، تمرين ،تكرار و نوشتار، كسب مي شود. از اين رو، اين درس، كاملا ورزيدني و عملي است.

برای دانلود فصل به فصل نگارش هشتم به صفحه کتاب نگارش هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب کار و فناوری هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب درسی کار و فناوری در پایه هشتم به صورت پودمانی تهیه و تدوین شده است که از آنجا که هر پروژه وابسته به کارهاى موجود در پودمان ها است فرایند اجراى پروژه و تولید محصول نهایى از اهداف اصلى دراین کتاب است.

برای دانلود بخش به بخش کاروفناوری هشتم به صفحه کتاب کار و فناوری هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب زبان هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب زبان هشتم دارای 7درس که هر درس حول یک مضمون (Theme) و یک یا چند کنش ارتباطی (Function) سازمان بندی شده است.شامل بخش های زیر است:

Theme and Function

Spelling and Pronunciation

Vocabulary

Key Language

برای دانلود درس به درس زبان هشتم به صفحه کتاب زبان هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب عربی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

 كتاب عربی هشتم در ده درس تنظیم شده است. هر درس در دو جلسۀ آموزشی تدريس می شود.اين کتاب شامل مکالمه،روخوانی،واژگان،بدانیم و...می باشد.

برای دانلود بخش به بخش عربی هشتم به صفحه کتاب عربی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب فرهنگ و هنر هشتم

دانلود کتاب های هشتم

کتاب فرهنگ و هنرهشتم از دو بخش هنرهای تجسمی وخوشنویسی تشکیل شده است

برای دانلود بخش به بخش هنر هشتم به صفحه کتاب فرهنگ و هنر هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کتاب تفکر و سبک زندگی هشتم

دانلود کتاب های هشتم

 کتاب تفکر و سبک زندگی هشتم حول دو محور عمدهٔ «تفکر و پژوهش» و «آداب و مهارت های زندگی» تنظیم شده است.محتوای این کتاب در سه گروه فعّالیت سازماندهی شده است.گروه اوّل فعّالیت های الزامی،گروه دوم فعّالیت های انتخابی و گروه سوم فعّالیت های اختیاری می باشد.

برای دانلود بخش به بخش تفکر هشتم به صفحه کتاب تفکر و سبک زندگی هشتم و برای دانلود فایل کامل کتاب به لینک زیر مراجعه کنید.

برای دانلود کتاب های هشتم به باکس زیر مراجعه کنید


نظرات ارسال شده 0