دانلود کتاب قرآن هشتم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب آموزش قرآن هشتم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب آموزش قرآن هشتم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی آموزش قرآن هشتم می باشد. کتاب آموزش قرآن هشتم چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی آموزش قرآن هشتم می باشد . 

برای دانلود تمامی کتاب های درسی هشتم  به صفحه کتاب های هشتم مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب آموزش قرآن هشتم می باشد که فایل کامل کتاب آموزش قرآن هشتم را در بخش دانلود دریافت نمایید

نامه ای از یک پدر به فرزند

فرزندم حسن! پذیرش هر قلب نوجوان مانند زمین، آماده بذری است. من در تربیت تو شتاب کردم تا تو به دنبال چیزهایی که دیگران آنها را تجربه کرده و تو را  آنها بی نیاز ساخته اند نروی. دوبارهٔاز تجربه فرزندم، من در کردار و رفتار پیشینیان توجه کرده و سرگذشت آنها را مطالعه کردم.ّدق قسمت های روشن و شیرین زندگی آنها را از دوران تیره و بدبختی آنها شناختم. من به عنوان پدر، از هر حادثه ای که در گذشته پیش آمده است، آنهایی را که زیبا و شیرین بوده است برای تو انتخاب کردم مانند هر پدر مهربانی که نیکی ها و خوبی ها را برای فرزندش می پسندد.

کتاب قرآن هشتم

من نیز خواستم تو را با آن خوبی ها تربیت کنم فرزندم! تو در آغاز زندگی هستی. نفسی پاک و سالم داری. پس درآغازراه ودرآغازرا هودراول تربیت تصمیم گرفتم . کتاب خدای توانا و بزرگ یعنی قرآن کریم را همراه با تفسیر آیات آن به تو بیاموزم و قوانین اسلام و احکام حلال و حرام را به تو تعلیم دهم و به چیزی دیگر نپردازم. آیا شما می توانید بگویید چرا امام علی علیه السلام تربیت فرزند خود را از آموزش قرآن شروع کرده است؟

لینک های دانلود

فایل کامل کتاب

دانلود کتاب قرآن هشتم


نظرات ارسال شده 0