نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی ( استاد مصلی نژاد )

در این جزوه نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیست سال دوم دبیرستان به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است .

توضیحات نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی

نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی استاد مسلم مصلی نژاد در این پست جهت دانلود کنکوری هایرشته ی تجربی آماده شده است . درسنامه فصل اول زیست دوم مطالب ترکیبی و مفهومی را برای داوطلبان کنکور تجربی تالیف کرده است . در برخی از موارددیده شده است که فصل مولکول های زیستی  آن چنان مورد توجه داوطلبین کنکور تجربی  قرار نمیگیرد که دلیل آن بوده که تعداد سوال کمی در کنکور سال های اخیر از آن مطرح شده است . اگر نگاهی اماری به بودجه بندی کنکور تجربی 97 در مورد تعداد سوالات درس زیست شناسی سال دوم دبیرستان و تعداد تست های طرح شده راجع به فصل مولکول های زیستی داشته باشیم می بینیم که سوال خاصی به طور مستقیم از این فصل مطرح نشده است اما در کنکور تجربی 96 یک تست از این فصل مطرح شد و این نشان می دهد که احتمال طرح سوال از تمام فصل های کتاب زیست از جمله فصل مولکول های زیستی وجود دارد. 

نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی ( استاد مصلی نژاد )

درمورد نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی

نکات تستی و ترکیبی فصل مولکول های زیستی که توسط استاد مصلی نژاد نوشته شده است یکی از منابع درسنامه ای زیست کنکور سراسری می باشد که سبک سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری را دنبال می کند . در این جزوه تمام نکات و مطالب مرتبط با این فصل  بصورت مفهومی توضیح داده شده است و مطالب عنوان شده در فصل مولکول های زیستی را با سایر فصل های که امکان ترکیب وجود دارد توضیح داده است و درسنامه کنکوری  در مورد فصل اول زیست دوم دبیرستان را برای داوطلبان کنکور تجربی مهیا نموده است . 

درس زیست مهم ترین درس برای داوطلبین کنکور تجربی می باشد که دارای بالاترین ضریب در بین دروس رشته ی تجربی می باشد . شیوه طراحی سوالات کنکور در تمام درس ها از جمله درس زیست به شیوه ی مفهومی می باشد . اگر نگاهی به بودجه بندی درس زیست شناسی در کنکور تجربی 96 داشته باشیم میبینیم که رقم شگفت انگیر نه تست ترکیبی در این درس مطرح شده است و این نکته مهم را برای همه ی داوطلبان گوش زد می کند که باید نحوه مطالعه زیست را بصورت ترکیبی و مفهومی انجام دهید . . در نتیجه تهیه درسنامه هایی کنکوری که بر پایه ترکیب ، مفهوم فصول مختلف درس زیست  کنکور  تالیف شده باشد بسیار مهم است. جهت دریافت بهترین منابع کنکور 97 تجربی و آگاهی از تاثیر معدل در کنکور 97 کلیک کنید .

نویسنده : مسلم مصلی نژاد
حجم : 0.7 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

N
N

عالی

N
N

۵ تا ستاره کمه باید صد تا می شد حرف نداره فوق العادس دستتون درد نکنه

N
N

فوق العادس حرف نداره

N
N

خوبه

N
N

awlllliiii

N
N

حرف نداره,عالی

N
N

عااااااااالی