سوالات کنکور انسانی 98

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم آموزشی و نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای هر درس جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور انسانی 98 همراه با کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی (نظام قدیم و نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور انسانی 98 می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکورانسانی 98 به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. لازم به ذکر است داوطلبان نظام قدیم آموزشی و نظام جدید در کنکور 98 به دفترچه های سوالات عمومی و اختصاصی جداگانه ای در گروه آزمایشی خود پاسخ دادند. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان هر دو نظام آموزشی آورده شده است. پیشتر سازمان سنجش اعلام کرده بود که امسال آخرین سالی است که در کنکور دفترچه سوالات نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه خواهد بود و در کنکور سراسری سال 99 تنها یک دفترچه سوالات در هر گروه آزمایشی خواهیم داشت و داوطلبان نظام قدیم باید همگام با نظام جدید آموزشی در کنکور 99 شرکت کنند.

کنکور انسانی 98 یکی از پنج گروه آزمایشی می باشد که در چند سال اخیر مرتبا از تعداد شرکت کننده ‌های آن کاسته شده  است. در انتهای پست سوالات کنکور 98 انسانی با پاسخنامه تشریحی در مورد تعداد سوال و سایر اطلاعات دفترچه کنکور انسانی98 به طور مفصل توضیح داده شده است که در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد دفترچه سوالات کنکور 98انسانی می پردازیم . دفترچه سوالات کنکورانسانی 98 در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکورانسانی 98 در اختیار داوطلبان کنکور انسانی قرار میگیرد . دفترچه شماره یک ( عمومی ) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم ( اختصاصی ) شامل پنج درس می باشد که به ترتیب قرار گیری در دفترچه سوالات کنکور انسانی 98 شامل ریاضی،اقتصاد،زبان و ادبیات فارسی،زبان عربی، تاریخ،جغرافیا، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق و روانشناسی است.لازم به ذکر است عنوان درس‌ها و ترتیب قرار گیری آن‌ها در دفترچه های نظام قدیم و نظام جدید یکسان است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکورانسانی98 با پاسخ تشریحی کنکور انسانی 98 نظام جدید وپاسخ تشریحی کنکور انسانی 98 نظام قدیم را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید  و نظام قدیم)

کنکور انسانی 98 با رقابت بین بیش 282 هزار داوطلب برگزار شده است. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره 1) شامل 100 سوال است که داوطلبان باید در مدت 75 دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت 165 دقیقه به 180 سوال دروس تخصصی پلسخ دهند. لازم به ذکر است دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون انسانی 98 و در ساعت 14 همان روز دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 98 انسانی بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و تخصصی را برای هر دو نظام آموزشی ( نظام قدیم و نظام جدید) دانلود کنید.

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 12.66 مگابایت
منبع : سنجش

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 12.54 مگابایت
منبع : سنجش

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی 98 را که توسط سازمان سنجش منتشر شده مشاهد کنید. عکس اول مربوط به پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی98 نظام جدید آموزشی است و عکس دوم پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی98 نظام قدیم می‌باشد. در انتها می توانید فایل پی دی اف پاسخنامه کلیدی را دانلود کنید. کلید اولیه سازمان سنجش معمولا یک روز پس از برگزاری آزمون منتشر می‌گردد.

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور انسانی98 (نظام جدید)

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)

پاسخنامه تشریحی ادبیات عمومی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری 98 همچون سال‌های گذشته 25 سوال از 100 سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده 18 دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات عمومی کنکور انسانی 98 را از دید داوطلبان نشان می‌دهد. در نمودار اول  نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام جدید و در نمودار دوم نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام قدیم آورده شده است. همچنین  پاسخنامه تشریحی ادبیات عمومی کنکور انسانی 98 در هر دو نظام آموزشی برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

پاسخنامه  ادبیات عمومی کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه ادبیات عمومی کنکور انسانی 98- نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ادبیات عمومی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : وحید رضا زاده
حجم : 0.63 مگابایت
منبع : کانون فرهنگی اموزش

پاسخنامه تشریحی عربی عمومی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این پست پاسخنامه تشریحی عربی عمومی کنکور انسانی 98 را برای داوطلبان آماده کرده‌ایم . عربی همچون زبان انگلیسی در میان دروس عمومی ضریب دو را داراست . نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور انسانی 98 در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور تجربی (نظام قدیم و نظام جدید) را می توانید به صورت دو نمودار مجزا از هم مشاهده کنید. در ادامه پاسخنامه تشریحی عربی کنکور انسانی 98 هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید برای دانلود قرار گرفته شده است.

پاسخنامه تشریحی عربی عمومی کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه عربی کنکورانسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی عربی عمومی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : _
حجم : 1.49 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

پس از بررسی پاسخ‌های تشریحی دروس قبل نوبت به بررسی پاسخنامه تشریحی دینی کنکور انسانی 98 می‌رسد. دینی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور انسانی 98 است که 25 سوال از 100 سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن 17 دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب 3 را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات دینی کنکور انسانی 98 را می‌بینید و پس از ان می‌توانید پاسخنامه تشریحی معارف (دینی) کنکور انسانی 98 را هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم دانلود کنید.

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی (دینی) کنکور انسانی 98 0 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی معارف (دینی ) کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی دینی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محمد رضایی بقا
حجم : 3.86 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال 75 تا 100 دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن 20 دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور انسانی 98 ( نظام قدیم و نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان کنکور انسانی است. پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور انسانی 98 هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم در ادامه این پست آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی زبان کنکور انسانی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی زبان کنکورانسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : عاشوری
حجم : 1.75 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : آناهیتا اصغری
حجم : 1.61 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : _
حجم : 1.43 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

ریاضی اولین درس از دفترچه سوالالت تخصصی کنکور انسانی است . این درس 20 سوال از 180 سوال تخصصی کنکور انسانی را به خود اختصاص می دهد که به دواطلبین پیشنهاد شده که در مدت زمان تقریبی 25 دقیقه به سوالات آن پاسخ گویند. در ادامه  پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 نظام جدید وپاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 نظام قدیم را می‌توانید دانلود نمایید.

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : میثم صمدی
حجم : 1.75 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : عبدالمعید پرهیز
حجم : 1.78 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : مجتبی قاسمیان
حجم : 2.04 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

اقتصاد با پانزده سوال و مدت زمان پیشنهادی ده دقیقه برای پاسخگویی دومین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور انسانی 98 است. پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 (نظامقدیم+ نظام جدید)  می‌توانید در ادامه دانلود کنید. در دو نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص میزان دشواری سوالات اقتصاد کنکور انسانی 98 می توانید مشاهده کنید.

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکورانسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محدثه نریمانی
حجم : 3.86 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : سارا شریفی
حجم : 2.93 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : سپیده آزاد
حجم : 1.97 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این مطلب پاسخنامه تشریحی زبان و ادبیات فارسی اختصاصی کنکور انسانی 98  را جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. ادبیات اختصاصی از جمله مهمترین دروس کنکور انسانی است که بیشترین تعداد سوال یعنی 30 سوال با مدت زمان پیشنهادی 30 دقیقه برای پاسخگویی بدان را به خود اختصاص می‌دهد.  در نمودارهای زیر می توانید نتایج نظرسنجی در خصوص سوالات ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 را مشاهده کنید. پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 نظام جدید و نظام قدیم در انتهای این مطلب آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : علی شربتی
حجم : 1.61 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : حمید محدثی
حجم : 2.15 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : عارفه طباطبایی‌نژاد
حجم : 1.4 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

عربی با بیست سوال سوال و مدت زمان پیشنهادی یبیست دقیقه برای پاسخگویی چهارمین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور انسانی 98 است. پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98 نظام جدید و  پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98 نظام قدیم را می‌توانید در ادامه دانلود کنید. در دو نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص سطح سوالات عربی کنکور انسانی 98 از نظر میزان سادگی و یا سختی سوالات را می توانید مشاهده کنید.

پاسخنامه تشریحی  عربی اختصاصی کنکور انسانی  نظام جدید98 پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98  نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : _
حجم : 1.5 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی اختصاصی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : کانون
حجم : 0.39 مگابایت
منبع : کانون

پاسخنامه تشریحی تاریخ و جغرافیا کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

تاریخ و جغرافیا در کنکور انسانی 98 هر یک شامل 15 سوال و در مجموع سی سوال می باشند که مدت زمان پیشنهادی برای پاسخگویی به سوالات این دو درس در مجموع برابر با بیست و پنج دقیقه پیشنهاد شده است. در ادامه می‌توانید پاسخنامه تشریحی تاریخ و جغرافیا کنکور انسانی 98 را هم برای نظام جدید آموزشی و هم نظام قدیم  دریافت نمایید. 

پاسخنامه تاریخ و جغرافیا کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تاریخ و جغرافیا کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی تاریخ کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : _
حجم : 1.45 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی تاریخ کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : میلاد هوشیار
حجم : 1.45 مگابایت
منبع : کانون

پاسخنامه تشریحی جغرافیا کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محمد علی خطیبی
حجم : 1.61 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی جغرافیا کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : محمد علی خطیبی
حجم : 1.44 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی علوم اجتماعی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

جامعه شناسی کنکور انسانی 98 شامل بیست سوال بوده است و مطابق با آنچه در دفترچه ذکر شده 15 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات آن پیشنهاد شده است.  در نمودارهای زیر نتایج نظر سنجی از دواطلبین نظام قدیم و نظام جدید کنکور انسانی 98 را در خصوص سطح سوالات علوم اجتماعی کنکور انسانی 98 را مشاهد می‌کنید. در ادامه می‌توانید پاسخنامه تشریحی علوم اجتماعی کنکور انسانی 98 را برای هر دو نظام دانلود نمایید.

پاسخنامه تشریحی علوم اجتماعی کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی علوم اجتماعی کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی جامعه شناسی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محمد ابراهیم مازنی
حجم : 3.3 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی جامعه شناسی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : آزیتا بیدقی
حجم : 1.97 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی جامعه شناسی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : محمد ابراهیم مازنی
حجم : 3.16 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

فلسفه و منطق از جمله دروس تخصصی کنکور انسانی 98 با بیست و پنج سوال و مدت زمان پاسخگویی 25 دقیقه می باشد. پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور 98 انسانی نظام جدید و همچنین پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور 98 انسانی نظام قدیم را در ادامه این مطلب می‌توانید دریافت کنید.

پاسخنامه فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : احمد کاتب
حجم : 1.49 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : موسی اکبری
حجم : 1.56 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : موسی اکبری
حجم : 1.57 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی روانشناسی کنکور انسانی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

روان شناسی آخرین درس از دفترچه تخصصی کنکور انسانی است با مجموع 20 سوال که 15 دقیقه برای پاسگویی به سوالات آن لحاظ شده است. البته این مدت زمان پیشنهادی است. نمودارهای زیر به ترتیب سطح سوالات فلسفه و منطق کنکور انسانی 98 را از دید دواطلبین نظام جدید آموزشی و نظام قدیم نشان می‌دهد. در انتها شما می‌توانید پاسخنامه تشریحی فلسفه و منطق کنکور 98 انسانی را برای نظام جدید و نظام قدیم دانلود کنید.

پاسخنامه تشریحی روانشانسی کنکور انسانی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی روانشانسی کنکور انسانی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی روانشناسی کنکور انسانی 98 (نظام جدید)
نویسنده : مهسا عفتی
حجم : 1.65 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی روانشناسی کنکور انسانی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : مهسا عفتی
حجم : 1.62 مگابایت
منبع : همکلاسی


نظرات ارسال شده 1

S
Sina_A_K

بعضی از جوابهای استادان متفاوت بود ، ولی در کل مچکرم نمونه سوالات خوبی بود .