سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( استاد لشینی )

نمونه سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم رشته ی تجربی شامل سوال تستی و تالیفی کنکور سراسری می باشد .

در مورد سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی

پست امروز در مورد نمونه سوال تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی می باشدکه توسط استاد لشینی تهیه و تالیف شده است . نمونه سوالات طبقه بندی شده تستی فصل اول ریاضی سال یازدهم رشته ی تجربی که در یک فایل برای دانش اموزان یازدهم تجربی آماده شده است شامل سوالات تستی در هر بخش به همراه پاسخنامه کلیدی و تشریحی فصل 1 ریاضی یازدهم تجربی می باشد . در فایل نمونه سوال و تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی سوالات استاندارد کنکوری تالیفی به همراه سوالات کنکور سال های اخیر را شامل می شود که دانش اموزان با مراجعه به آن می توانند مقدار توانایی خود را در پاسخ به سوالات این بخش محک بزنند اما قبل از آن باید از درسنامه ی مناسب و کنکوری استفاده نمایند . جهت دانلود جزوه فصل اول ریاضی یازدهم کلیک کنید . همچنین جهت دسترسی به سایر جزوه های کنکوری و متوسطه به بخش مربوط به آن در سایت مراجعه نمایید و سایر جزوه ریاضی یازدهم تجربی را دریافت نمایید

سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( استاد لشینی )

توضیح سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم تجربی

در این بخش از توضیحاتی که راجع به سوالات تست فصل اول ریاضی یازدهم رشته تجربی ارائه گردید در مورد منابع درسنامه ای و تستی صحبت خواهیم کرد . درسنامه و تست دو بخش جدایی ناپذیر از هم هستند به طوری که اگر در یک بخش به هر نحو وو دلیلی ضعیف کار شود نتیجه ی مناسبی در جلسه ی کنکور مشاهده نخواهد شد . به شما پیشنهاد می شود پست مربوط به بهترین منابع ریاضی یازدهم تجربی را مطالعه نماید . بدون شک تهیه ی درسنامه های کنکوری یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت هر دانش اموزی در پاسخ گویی به تست های کنکور سراسری می باشد . پس قدم اول در پاسخ به تستهای کنکور استفاده از جزوه ها و درسنامه های کمک آموزشی معتبر می باشد .


قدم بعدی در پاسخ دادن به سوالات تستی کنکور سراسری تجربی استفاده از تست های استاندارد می باشد . نکته ی مهمی که باید هر داوطلب کنکور تجربی آن را رعایت نماید این است تست های تالیفی و سراسری باید در کنار هم استفاده شود و صرفا به یکی از آنها بسنده نشود . با توجه به توضیحاتی که در این بخش ارائه گردید بخش های مهمی که در پاسخ داده به سوالات کنکور سراسری مهم می باشد شامل درسنامه های کنکور و نمونه سوالات تستی شامل تست های تالیفی و تست های سراسری سال های گذشته می باشد .


نویسنده : مجتبی لشینی
حجم : 1.03 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 17

ا
الهه

دمتون گرم عالیه ????

آ
آرش

سوالاش خوبه مخصوصا برای جمع بندی

E
EB

واقعن عالیههههه مرسییی

ف
فاطمه پالوايه

عالي عالي ممنون از زحمات شما

م
مهدیه یازدهمی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون واقعا عالیه

خ
خدابخش

عالی بود تشکر استفاده کردیم

س
سونیا

فوق العادست ؛ سربلند باشید و سرافراز .

پ
پوریا

عالی بود با تشکر فراوان از استاد لشینی

ر
رضا صبور

این مطالب برای چه سالی هستند؟

ت
تینا

مال سال یازدهمه

م
محمد نظرمحمدی

عالی بود درود بر استاد لشینی که این مجموعه خوب رو تهیه کردن

ر
رامین

بسیییییار عالی ولی ایکاش سوالات شامل نمودار هم داخلش بود

ف
فاطمه محمدی

عالی بود چقدر کامل و‌دقیق

A
Asal_ka

بسیار عالی استاد لشینی فوق العاده هستند

م
مهسا

دستتون درد نکنه مفید بود

ن
نوید

بلی عالی درس میدن

ب
بهروز مدنی

خیلی عالی هستن دستتون درد نکنه

ع
علی غلامیان

سلام. عالی بود. تشکر فراوان

N
Nioto

عالی بود مرسی

D
Delara

Thanks