درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم ( کلک معلم )

جزوه جامع فصل سوم زیست دهم شامل درسنامه کامل و سوالات تستی از فصل تبادلات گازی می باشد .

توضیحات درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم

درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم تجربی را در این پست که توسط انتشارات کلک معلم تالیف شده است برا برای دانلود قرار می دهیم . درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم شامل درسنامه ای جامع و کنکوری از مطالب فصل تبادلات گازی زیست دهم می باشد که تمام نکات مهم و کنکوری و ترکیبی و مفهومی به صورت کامل توضیح داده همچنین نکات مهم کنکور تصاویر کتاب درسی به طور کامل تفسیر و آموزش داده شده است  . جزوه فصل 3 زیست دهم شامل درسنامه و سوالات تستی از فصل سه زیست دهم می باشد در بخش پایانی جزوه فصل سوم زیست دهم سوالات تستی تالیفی و سراسری سال های اخیر رشته ی تجربی به طور کامل قرار داده شده است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر داوطلب رشته ی تجربی به آن باید دقت نماید این است که کتاب های کمک آموزشی مکمل و در کنار کتاب درسی می باشد و نباید از مطالعه کتاب درسی غافل شد زیرا منبع اصلی طرح سوالات کنکور کتاب درسی می باشد . جهت دانلود کتاب زیست دهم و همچنین آگاهی از بهترین منابع تست زیست دهم و بهترین منابع کمک درسی پایه دهم تجربی به پست مربوط به آنها مراجعه نماید .

درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم ( کلک معلم )

درباره درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم

در بخش توضیح های مربوط به درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم اشاره کوتاه به نحوه ی مطالعه درس زیست شناسی و اهمیت بسیار زیاد این فصل در کنکور سراسری تجربی خواهیم داشت . روش صحیح در مطالعه تمام فصل های زیست شناسی از جمله فصل سوم زیست دهم دارای نکات بسیار مهمی می باشد که هر دانش اموز سال دهم و کنکوری باید آن را رعایت نماید . روش طرح سوالات زیست در کنکور سراسری بر پایه مفهوم مطالب و ترکیب آنها با یک دیگر می باشد . در سال های اخیر نگاه داوزلبان به سوالات کنکور دارای تغییرات زیادی بودی و فقط به حفظ مطالب تکیه نمیشود بلکه آنچه برای طراحان مهم است ، این ایت که آیا دانش اموزان مفهوم مطالب کتاب درسی را درک کرده اند و آیا می توانند مطالب فصل های مختلف را با هم ترکیب نمایند پس در نتیجه هر دانش اموز با این نگاه به طرح سوالات باید روش مطالعه ی خود را از صرف حفظ کردن مطالب به مطالعه ی مفهومی و ترکیبی آن تغییر بدهد . به شما توصیه می شود پست مربوط به روش مطالعه زیست را مطالعه نمایید .

فصل تبادلات گازی زیست سال دهم  عنوان فصل سوم زیست شناسی دهم میباشد که در سه درسنامه تنظیم شده است. در گفتار نخست فصل سوم زیست سال دهم در مورد نحوه کار دستگاه تنفس انسان صحبت شده است. در گفتار بعدی فصل 3 زیست دهم درباره ی تهویه شش به توضیح داده شده است . در گفتار اخر فصل سه زیست دهم در مورد انواع تبادلات گازی توضیح داده است . برای دریافت سایر جزوه های زیست دهم به بخش جزوه های کنکوری مراجعه کنید .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 23.99 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 12

گ
گل

عالی بود خیلی خوب

n
navid

بسیار عالی و جامع

m
mahdiye

عاالی بود خدا خیرتون بده لطفا برای فصل های دیگه هم بزارید

م
مژده

واقعا ممنونم خیلی کامل و عالی بود❤️

F
Farnia

خیلی خوووب بود ممنون

T
Taha

واقعا عالی بود

ف
فروزنده

سلام . خیلی اموزنده بود . اگه امکانش هست سایر فصل ها رو هم قرار بدید . متشکرم

ع
علیرضا الهی

کانال تلگرام ندارید ؟ اگه همه جزوه ها و سوالاتون اینجوری کامل باشه عالیه

N
N

خیلی عالی بود برای همه درس ها این جزوه رو بگذارید

N
N

???????????♥️♥️♥️

N
N

?

N
N

خوب بود