درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد اوحانیان )

جزوه کامل فصل دوم شیمی یازدهم شامل توضیحات کامل و کنکوری مطالب این فصل می باشد .

توضیحات درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم

درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم که توسط استاد اوحانیان تالیف شده است آماده ی دانلود جهت مطالعه دانش اموزان و کنکوری ها می باشد . درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم که در کتاب شیمی یازدهم با عنوان در پی غذای سالم قرار گرفته است و در ادامه در مورد اهمیت مهم این فصل به وطر کامل شرح داده خواهد شد . جزوه شیمی یازدهم  شامل درسنامه ای کنکوری مطالب ارائه شده در فصل اول شیمی یازدهم می باشد و آموزش فصل دوم شیمی یازدهم را به طور کامل انجام داده است . در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم تجربی و ریاضی مطالب بصورت کامل شرح داده شده است و نکات مهم کنکوری که در طراحی سوالات کنکور سراسری مهم می باشد مورد بررسی قرار گرفته است . جزوه فصل دوم شیمی یازدهم جزوه ای کامل از لحاظ درسنامه ای می باشد و هر انچه که دانش اموز برای یادگیری به آن نیاز دارد را در خورد جای داده است . جزوه فصل دو شیمی یازدهم به صورت دستنویس می باشد .

درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد اوحانیان )

درباره درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم

توضیحات درسنامه فصل دوم شیمی یازدهمبا بررسی کلی این فصل در کتاب درسی ادامه میدهیم . فصل دوم  کتاب شیمی یازدهم در مورد غذا توضیح داده است و یکی از نکات مهم کتاب های جدید این است که تصویر کلی از فصل پیش رو را در اختیار دانش اموزان قرار می دهند تا چهار چوب تمام فصل های همانند فصل دوم شیمی یازدهم برای دانش اموزان مشخص گردد . در ادامه فصل دوم شیمی یازدهم تجربی و ریاضی درباره ماده و انرژی ، دمای ماده ، گرما ، انرژی گرمایی ،گرما شیمی ، انواع آنتالپی ها شامل پیوند ، سوختن  ، گرما سنجی ، قانون هس ، سرعت واکنش و غیره بحث شده است که ما در اینجا به قسمت هایی از مطالب فصل دوم شیمی یازدهم اشاره کردیم .

ان چه که در قسمت قبل مورد بررسی قرار گرفت بخش های مختلف مباحث ارائه شده در فصل دوم شیمی یازدهم است . مطالب بسیار مهمی در فصل 2 شیمی یازدهم ارائه شده است که لازم است تمام دانش اموزان و کنکوری ها آن را مطالعه کنند و بطور حتم فصل در پی غذای سالم سهم قابل توجهی از سوالات در شیمی کنکور سراسری تجربی و ریاضی را به خود اختصاص خواهد داد . جهت آشنایی بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم  و نحوه مطالعه شیمی به بخش مربوطه در قسمت مشاوره سایت همکلاسی مراجعه کنید .

نویسنده : اوحانیان
حجم : 2.81 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

very good

N
N

very good