دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 هنر و پاسخنامه کلیدی

در این بخش سوالات دفترچه کنکور سراسری 96 رشته ی هنر به همراه پاسخنامه کلیدی اماده شده است .

درمورد دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 هنر و پاسخ کلیدی

دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی هنر داخل کشور بعد از پایان برگزاری آزمون آزمایشی گروه هنر بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت . دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 هنر شامل دو بخش دفترچه سوالات عمومی که شامل ادبیات و زبان فارسی ، عربی ، دین و زندگی و درس زبان انگلیسی و دفترچه اختصاصی شامل دروس درک عمومی هنر ، درک عمومی ریاضی و فیزیک ، ترسیم فنی ، خلاقیت تصویری و تجسمی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی ، خواص مواد می باشد . پاسخنامه کلیدی سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی هنر که توسط سازمان سنجش منتشر شده است در این فایل می توانید دانلود نمایید . مطالعه دفترچه سوالات کنکور هنر 96 به همراه پاسخ نامه و همچنین دفترچه سوالات کنکور هنر سالهای اخیر و پاسخنامه تشریحی آن به همه ی دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته هنر توصیه می گردد . 

دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 هنر + پاسخنامه کلیدی

تحلیل دروس عمومی کنکور سراسری 96 هنر

تحلیل سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی هنر را از دید داوطلبانی که در این ازمون شرکت نموده اند بررسی می کنیم . پاسخنامه تشریحی تمام دروس در فایل پیوست وجود دارد که با مراجعه آن می توانید سوالات و پاسخ تشریحی و کلید حل سوالات را دریافت نمایید . از نظر داوطلبان کنکور هنر 96 سوالات درس ادبیات و زبان فارسی و درس عربی در سطح مناسبی بوده اند و  اکثرا به سطح قابل انتظار آن اشاره داشته اند . درس های دین و زندگی و زبان انگلیسی از نظر داوطلبان کنکور هنر 96 سطح سختی را داشته اند . در بخش نظرات شما می توانید نظر خود را در مورد سطح سوالات با دوستان کنکوری خود به اشتراک بگزارید .

تحلیل دروس اختصاصی کنکور سراسری 96 هنر

حال به تحلیل سوالات دروس اختصاصی در رشته ی هنر در کنکور 96 می پردازیم . شما داوطلبان می توانید برای دریافت پاسخنامه تشریحی سوالات به انتهای توضیحات همین پست مراجعه نمایید . از نطر داوطلبان سوالات درس درک عمومی هنر دارای سطح سختی بوده است و سوالات درک عمومی ریاضی و فیزیک تا حدودی سخت بوده است . در درس های ترسیم فنی و خلاقیت تصویری و تجسمی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی ، خواص مواد طیفی از سطح مناسب سوالات تا سخت را داوطلبان اشاره داشته اند . جهت دریافت سوالات کنکور سراسری سال های اخیر در رشته ی گروه آزمایشی هنر به بخش سوالات کنکور سراسری در سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 5.26 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

خوبه