دانلود جزوه فصل گوارش زیست دوم ( استاد حاتمی )

جزوه کنکوری فصل گوارش زیست سال دوم به توضیحات کامل در مورد مطالب این فصل پرداخته است .

توضیحات جزوه فصل گوارش زیست دوم

امروز جزوه فصل گوارش زیست دوم که توسط استاد مهدی حاتمی نوشته شده است را جهت دانلود داوطلبین کنکور تجربی قرار می دهیم . درسنامه فصل گوارش زیست دوم شیوه ی ترکیب و مفهوم مطالب را رعایت کرده درسنامه ای که مطالب را به صورت مفهومی و کنکوری توضیح داده است و سعی کرده نکات را به گونه ای توضیح دهد که به راحتی برای کنکوری ها قابل درک باشد و شیوه ی کنکوری را در توضیحات خود دنبال می کند . در جزوه فصل گوارش زیست دوم دبیرستان شکل ها بصورت کامل توضیح داده شده است و روش های متفاوت در جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان جهت درک مطالب برای داوطلبین کنکور تجربی 97 ارائه نموده است .

 دانلود جزوه فصل گوارش زیست دوم ( استاد حاتمی )

درمورد جزوه فصل گوارش زیست دوم

در این قسمت از توضیحات مربوط به جزوه فصل گوارش زیست دوم دبیرستان به بودجه بندی سوالات فصل گوارش زیست 1 می پردازیم . اگر بودجه بندی سوالات کنکور 97 تجربی که بخش مهمی در برنامه ی مطالعاتی هر کنکوری است را در مورد فصل چهارم زیست دوم دبیرستان در کنکور تجربی سالهای قبل بررسی نماییم می بینیم که ترتیب خاصی در تعداد سوالات فصل گوارش وجود نداشته است و در برخی از کنکور ها همانند کنکور تجربی 96 یک تست و در بعضی از کنکور ها تا سه تست نیز مطرح شده است . اما در مجموع فصل چهار زیست دو همواره در طرح سوالات کنکور تجربی مورد توجه بوده است و فصل گوارش یکی از فصلهای مهم زیست دوم دبیرستان می باشد و به داوطبان کنکور تجربی 97 توصیه می گردد فصل چهار زیست دوم را به طور کامل و جامع مطالعه نمایند .

فصل چهار زیست دوم درباره گوارش توضیح می دهد و فصلی که دارای نکات ریز زیادی می باشد و داوطلب باید زمان کافی را برای مطالعه آن اختصاص دهد . فصل گوارش در مورد نحوه گوارش در ساده ترین جانوران تا پیچیده ترین سیستم های گوارشی توضیح می دهد . در ابتدا مقدمه ای در مورد گوارش داده شده و سپس در مورد گوارش در کرم خاکی و ملخ و گنجشک توضیح میدهد و در ادامه به طور مفصل در مورد دستگاه گوارش انسان به توضیح پرداخته است و همانگونه که گفته شد فصل گوارش جزء فصل های مهم به شمار می رود .

در این بخش از توضیحات جزوه فصل گوارش زیست دوم به نحوه مطالعه زیست در مورد فصل های مختلف زیست از جمله فصل چهار زیست دو میپردازیم . حال به یک نمونه مثال اشاره می کنیم در طول لوله گوارش چند نوع بافت ماهیچه وجود دارد که به فصل سفری به دنیای جانداران برمیگردد و داوطلب باید بتواند این مطلب را با این فصل ترکیب کند . مبحث ترکیب مطالب فصول مختلف زیست یکی از مهمترین بخش های مطالعه درس زیست شناسی در کنکور تجربی می باشد . در صورتی که قصد ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارید پستهای مربوط به فهرست منابع کنکور 97 و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 و نحوه مطالعه زیست و بهترین منابع کنکور تجربی 97 و تاثیر معدل در کنکور 97 و ترمیم معدل کنکور 97 را مطالعه کنید . 

نویسنده : مهدی حاتمی
حجم : 3.55 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

م
مشهود شعبانی

جزوه نشون میده که روش کار شده خیلی ممنون از زحمت شما

N
N

خااااااااک تو مخدون پشت کنکوری های بدبخت بیچاره بی نوا ها... گرچه خودم جزوتونم

N
N

عالی