دانلود جزوه فصل شش زیست دوم ( استاد توسلی )

جزوه زیست سال دوم دبیرستان فصل گردش مواد در این بخش می توانید دریافت کنید .

درباره جزوه فصل شش زیست دوم

جزوه فصل شش زیست دوم ( فصل گردش مواد ) تالیف استاد توسلی در این پست جهت دانلود برای داوطلبان کنکور تجربی 97 آماده شده است . جزوه فصل گردش مواد زیست دوم شامل توضیحات خلاصه و کامل از مطالب فصل شش زیست دوم می باشد . فصل شش زیست دوم  با عنوان فصل گردش مواد می باشد که در بین کنکوری به فصل قلب نیز معروف می باشد . جزوه فصل 6 زیست 1 شامل درسنامه از فصل گردش مواد زیست سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی است که در هر درسنامه توضیحات کامل ارائه شده است و سپس هر بخش از مطالب فصل شش زیست دوم را با مباحث زیست سال های دیگر ترکیب کرده است و یک جزوه کامل را را برای داوطلبان کنکور تجربی 97 مهیا نموده است . از نکات مهم دیگر درسنامه فصل گردش مواد توضیحات خلاصه و نموداری آن می باشد که باعث ماندگاری مطالب در ذهن دانش اموز می شود . 

 دانلود جزوه فصل شش زیست دوم ( استاد توسلی )

توضیحات جزوه فصل شش زیست دوم

در این بخش از توضیحاتی که برای جزوه فصل گردش مواد ارائه گردید به بررسی این فصل و اهمیت آن در کنکور سراسری می پردازیم . جزوه فصل گردش مواد زیست دوم یکی از مهم ترین فصل های زیست سال دوم دبیرستان می باشد و از لحاظ اهمیت رتبه ی اول را دارا می باشد و هر ساله درک نکور سراسری تجربی تعداد قابل توجهی از سوالات درس زیست  را به خود اختصاص میدهد از نظر اهمیت فصل ششم زیست دوم در رتبه ی اول اهمیت قرار دارد البته تمام فصل های زیست شناسی دارای اهمیت می باشد و برای کسب رتبه های بالا باید تمام فصل ها به طور کامل مورد مطالعه قرار بگیرد .

درس زیست شناسی در کنکور سراسری تجربی یکی ازمهمترین دروس برای قبولی داوطلب در کنکور تجربی می باشد . اگر به نحوه و شیوه طراحی سوالات درس زیست  در کنکور سراسری رشته ی تجربی در سال های اخیر دقت نماییم خواهیم دید سوالات به شیوه ی ترکیبی مطرح میشوند و توجه به مفهوم مطالب در طرح سوالات بسیار توجه می شود و باید حتما داوطلب شیوه ی مطالعه خود را بصورت مفهومی و ترکیبی انجام دهد . جهت آشنایی با نحوه مطالعه زیست و روش خلاصه نویسی کلیک کنید . آنچه که مسلم است درس زیست برای داوطلبین رشته ی تجربی درسی بسیار مهم می باشد و ضروری است که بهترین منابع را برای مطالعه این درس در اختیار داشته باشند .

نویسنده : توسلی
حجم : 2.49 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

N
N

خوبه ولی اگه باشکل بود بهتر بود

N
N

عالی

N
N

خوبه البته برای مرور فقط و حتما نواقصی هم داره

N
N

این جزوه برا کنکوریا جالبه

N
N

N
N