دانلود جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد تیغی )

جزوه کامل فصل اول زیست سوم ویژه کنکور 97 تجربی در این بخش جهت دانلود قرار گرفت

درباره جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم تالیف آقای سجاد امیر تیغی در این پست جهت مطالعه داوطلبان کنکور 97 آماده کرده ایم  که میتوانید در انتهای همین پست آن را دانلود کنید . با بررسی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 درباره فصل اول زیست سوم  که فصل ایمنی بدن می باشد میبینیم که هر ساله یک تست از آن مطرح شده است و کنکور تجربی 96 نیز یک سوال از فصل اول زیست سوم طرح شده است . درسنامه فصل اول زیست سوم تجربی مطالب مربوط به این فصل را به طور کامل توضیح داده است . جهت دانلود جزوه زیست سوم بقیه فصل های زیست سوم دبیرستان به بخش جزوه های کنکوری وبسایت همکلاسی مراجعه نمایید . 

 دانلود جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد تیغی )

توضیحات جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم توسط استاد تیغی تالیف شده است. درسنامه فصل اول زیست سوم سعی کرده است که مطالب را بصورت کنکوری توضیح دهد و منبعی مناسب برای مطالعه درا در اختیار داوطلبان کنکور تجربی 97 قرار دهد . جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید. در جزوه فصل اول زیست سوم متن کتاب درسی زیست سوم بصورت کاملا مفهومی شرح داده شده است و با سایر فصل های کتاب زیست سوم ترکیب شده است که ترکیب سوالات در کنکور سراسری تجربی در درس زیست شناسی سال های قبل بسیار متداول شده است. همچنین در جزوه کنکوری فصل اول زیست سوم شکل ها و نکات مهم آنها بصورت کامل توضیح داده شده است . 

اگر نگاهی به کتاب زیست سال سوم فصل اول داشته باشیم میبینیم که مطالب مطرح شده در این فصل دارای ساختار ساده ای می باشد . اما آنچه که سطح علمی داوطلب تجربی را در سر جلسه ی کنکور در درس زیست می سنجد این است که داوطب تا چه میزان قدرت ترکیب مطالب فصل های مختلف را دارد و این امکان بدون شک با داشتن بهترین منابع کنکوری که مطالب را بصورت عمقی بیان کرده باشد میسر میشود. جهت آشنایی کامل با بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید . نکته ی بسیار مهمی که همیشه داوطلبین کنکور تجربی باید به آن اهمیت بدهند این است باید تمام فصل های کتاب زیست شناسی سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی را مطالعه کنند زیرا امکان طرح شدن سوال از هر فصل وجود دارد و هر کدام از تست های درس زیست شناسی در جلسه ی کنکور برای داوطلب سرنوشت ساز خواهد بود .

در  کنکور سال های گذشته علاقه طراحان سوالات کنکور تجربی به ترکیب فصل های مختلف بسیار زیاد شده است به نحوی که در کنکور تجربی 96 از پنجاه سوالات مظرح شده نه سوال بصورت کاملا ترکیبی طرح شده  و در واقع اهمیت این مسئله را می رساند که باید خواندن درس زیست کنکور باید بصورت مفهومی و ترکیبی باشد. احتمال طرح سوالات ترکیبی در کنکور 97 بسیار زیاد است . جهت آشنایی به نحوه ی مطالعه زیست کلیک کنید . 

نویسنده : سجاد امیر تیغی
حجم : 2.14 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

N
N

فوق العاده بود ممنون

N
N

خوبه

N
N

عالیه حرف نداررره متشکرم