دانلود جزوه شیمی سوم فصل سه ( استاد صحابی )

فصل محلول ها شیمی سوم دبیرستان یکی از فصل های مهمی است که به همه ی داوطلبان توصیه میشود آن را مطالعه نمایند .

درباره جزوه شیمی سوم فصل سه

پست امروز در مورد جزوه شیمی سوم فصل سه است که توسط مهندس صحابی تهیه شده است. درسنامه محلول ها شیمی سوم دبیرستان شامل توضیحات جامع درباره  موضوعات مطرح شده در این فصل محلول ها است .  فصل سه شیمی سوم برای هر یک از داوطلبین  گروه آزمایشی ریاضی و تجربی بسیار مهم ضروری است . در جزوه شیمی 3 فصل 3 جدول های مقایسه ای و توضیحات و مطالب مروری از کتاب شیمی سال های قبل را در اضافه شده است که از نکات بسیار مهم این جزوه می باشد . تست های تالیفی و تست های کنکور سراسری در پایان هر بخش اضافه شده است .

دانلود جزوه شیمی سوم فصل سه ( استاد صحابی ) 

توضیح جزوه شیمی سوم فصل سه

فصل سه شیمی سوم یا عنوان محلول ها که فصل 3 شیمی سوم دبیرستان می باشد جزء فصل هایی است که طراحان کنکور به آن نگاه ویژه ای دارند و از فصل های مهم کتاب شیمی سوم دبیرستان به شمار می رود . با توجه به بودجه بندی فصل محلول ها شیمی سوم در کنکور تجربی به طور متوسط چهار تست از فصل محلول ها مطرح شده که در بعضی از سال ها نیز پنج تست مطرح شده است . در بودجه بندی سوالات کنکور سراسری رشته ی ریاضی در کنکور ریاضی برای فصل محلول ها شیمی 3 هر ساله چهار تست مطرح شده است. در کنکور 96 فصل محلول ها در گروههای ریاضی و تجربی چهار تست را به خود اختصاص داده است .

بخش های که در فصل 3 شیمی 3 برای دانش اموزان و کنکوری توضیح داده خواهد شد شامل فاز و حلال ، انحلال و آنتروپی آن که در بخش ابتدایی کتاب توضیح داده شده است. بخش های بعدی فصل محلول ها در کتاب شیمی سه دبیرستان شامل آنتالپی  و چگونگی پیدایش محلولها ، الکترولیتها و غیرالکترولیتها ، غلظت ها ، کولیگاتیو و مخلوطها و پاک کنندهها است. در هر کدام از بخش های معرفی شده احتمال طرح سوال وجود دارد . 

موفقیت در کنکور به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها وجود درسنامه کنکوری و منابع تستی قوی است  است . جهت مشاهده بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید . در واقع این دو بخش به هیچ وجه نمیتوان از هم جدا نمود و باید علاوه بر خواندن درسنامه ای جامع که مطابق با سوالات کنکور باشد باید برنامه ای منظم برای تست زنی نیز داشته باشید. در بخش نظرات سایت با ما در ارتباط باشید .

نویسنده : مهیار صحابی
حجم : 2.3 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

عالی