دانلود جزوه تبادل گازها زیست دوم ( استاد حاتمی )

جزوه کنکوری تبادل گاز ها زیست شناسی سال دوم شامل درستنامه ی کنکور مطالب این فصل می باشد .

توضیحات جزوه تبادل گازها زیست دوم

جزوه تبادل گازها زیست دوم دبیرستان کهتوسط استاد حاتمی تالیف شده است برای دانلود شما قرار می دهیم . درسنامه تبادل گازها زیست دوم که شامل آموزش مفهومی ، ترکیبی می باشد یکی از منابع مناسب جهت مطالعه امادگی برای پاسخ گویی به سوالات درس زیست شناسی در کنکور تجربی می باشد . از نکات مهم جزوه فصل پنج زیست دوم دبیرستان ترکیب مطالب فصل تبادل گازها با فصل های دیگر زیست دوم و بالاتر است   که از این لحاظ جزوه ای کامل را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری تجربی قرار می دهد. به همه ی دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری تجربی توصیه می شود که حتما منابعی را تهیه نمایند که نیاز آنها را در پاسخ گویی به سوالات زیست کنکور تجربی رفع نماید. جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید .

 دانلود جزوه تبادل گازها زیست دوم ( استاد حاتمی )

بودجه بندی جزوه تبادل گازها زیست دوم

جزوه تبادل گازها زیست دوم رشته ی تجربی درباره تبادل گاز ها در انسان و جانوران است . اگر نگاهی کوتاه به بودجه بندی کنکور 97 تجربی در مورد فصل 5 زیست سال دوم بندازیم میبینیم که  در کنکور شش سال گذشته در سه سال هیچ سوالی مطرح نشده و سه سال از فصل پنجم زیست سوم تست طرح شده است . در کنکور سراسری تجربی 96 از فصل تبادل گازها زیست 1 سوالی مطرح نشده است . در واقع هر تست از درس زیست برای داوطلب کنکور تجربی بسیار مهم است و نیاز است که تمام فصل های زیست به طور کامل توضیح داده شود .

تمام فصلهای زیست شناسی دوره دبیرستان و سال پیش دانشگاهی در هر کنکوری احتمال دارد مورد سوال واقع شوند و لازم است تمام فصول مطالعه شود . پس با توجه به این نکته مهم باید تمام فصل های زیست شناسی در هر مقطع به طور کامل  و بصورت کنکوری همراه با درسنامه  و تست های کنکوری خوانده شود زیرا علاوه بر آنکه  هر فصلی به طور جداگانه می تواند مورد سوال واقع شود تست هایی نیز طرح می گردد که در ترکیب چند فصل مختلف با یکدیگر است و اگر داوطلبان کنکور تجربی از مطالعه ی یک فصل به هر دلیلی صرفه نظر کنند شاید در پاسخ گویی به تعدادی از سوالات مطرح شده در درس زیست در کنکور تجربی دچار مشکل شوند . علاوه بر این نکات ذکر شده در مورد درس زیست  نحوه صحیح مطالعه ی درس زیست را نیز باید توجه کرد .

نویسنده : مهدی حاتمی
حجم : 1.43 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

عااااالی?دستتون دردنکنه خدا خیرتون بده?❤