جزوه ی فیزیک دوم فصل کار و انرژی ( استاد ظریفیان )

در این بخش جزوه فصل چهار فیزیک سال دوم ( فصل کار و انرژی ) جهت دانلود قرار گرفته است.

توضیحات جزوه ی فیزیک دوم فصل کار و انرژی

جزوه فیزیک فصل کار و انرژی در این بخش برای شما اماده کرده ایم. جزوه فیزیک دوم دبیرستان فصل کار و انرژی که توسط مهندس ظریفیان تالیف شده است در ابتدای هر موضوع به تشریح کامل مطالب و فرمول های بحث شده در فصل کار و انرژی فیزیک دوم دبیرستان پرداخته است  و سپس به ارائه ی تست های فصل چهار فیزیک دوم دبیرستان پرداخته است. جزوه کار و انرژی فیزیک دوم دبیرستان مطالب را به صورت دسته بندی شده توضیح داده است .جزوه فصل چهار فیزیک دوم دبیرستان برای هر دو گروه داوطلب های گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی قابل استفاده می باشد. کلید حل تست های مطرح شده در هر بخش از جزوه کار و انرژی در انتهای آن صفحه برای دسترسی سریع تر دانش آموزان آورده شده است.

 جزوه ی فیزیک دوم فصل کار و انرژی ( استاد ظریفیان )

بودجه بندی فیزیک دوم فصل کار و انرژی

اگر بودجه بندی کنکور 97 رشته ی تجربی را بررسی نماییم در مورد فصل قضیه ی کار و انرژی می بینیم که تقریبا هر ساله یک تست از این فصل برای داوطلبین رشته ی تجربی مطرح شده است و اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور ریاضی 97 در مورد این فصل  بیاندازیم می بینیم که تقریبا همانند رشته ی تجربی هر ساله یک تست از آن مطرح شده است اما در کنکور 96 سوالی از فصل کار و انژری برای داوطلبین رشته ی ریاضی مطرح نشده است.

آنچه که اهمیت دارد و داوطلبان هر دو گروه تجربی و ریاضی باید به آن دقت نمایند این است که حتی پاسخ گویی به یک تست نیز بسیار مهم است و انش اموزان نباید به دلیل اینکه در بعضی از فصل ها تعداد سوالات مطرح شده کم است از مطالعه ی آن صرف نظر نمایند بلکه باید با برنامه جامع و دقیق تمام فصل های کتاب های درسی خود را مطالعه نمایند. آنچه را اهمیت بالایی در درس فیزیک دارد این است علاوه بر مطالعه درس نامه های قوی باید به تعداد زیاد در فصلی سوالات تستی کار شود تا بتوان به تسلط کافی برا پاسخ گویی به سوال های آن بخش رسید.

مطالب مطرح شده در فصل کار و انرژی شامل کار ، رابطه کار و انرژی جنبشی ، رابطه ی کار و انرژی پتانسیل ، پایستگی انرژی مکانیکی ، توان می باشد. از نکات مهم دیگری که می توان به آن اشاره نموده بحث تمرین های موجود در هر فصل از فیزیک دوم دبیرستان می باشد و لازم است هر داوطلبی این تمرین ها را نیز به طور کامل بررسی نماید. 

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 2.1 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

N
N

سلام خیلی عالیه فقط پاسخ تشریخیش کجاس؟؟؟؟

N
N

سلام ببخشین جواب سوالها لطفا بزارین

N
N

عالی

N
N

عالی

N
N

این تست هاجواب نداره؟؟!!

N
N

واقعا عالیه

N
N

عالی... اصلا جزوات آقای ظریفیان حرف نداره...