جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی دوم ( استاد بدری )

جزوه فصل اول شیمی دوم در این پست شامل مطالب حفظی فصل ساختار اتم می باشد .

توضیحات جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی دوم

جزوه فصل اول شیمی دوم با عنوان ساختار اتم شامل مطالب حفظی فصل یک شیمی سال دوم دبیرستان می باشد که توسط استاد بدری تهیه شده است نگاهی کامل و کنکوری به مطالب حفظی فصل اول شیمی دو داشته است و درسنامه ای کنکور را برای داوطلبان کنکور سراسری تجربی و ریاضی آماده کرده است . جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی سال دوم دبیرستان نکات کنکوری مربوط به این فصل را کامل بیان نموده است . برای دریافت جزوه شیمی دوم مابقی فصل ها می توانید در سایت همکلاسی به بخش جزوه های کنکوری مراجعه کنید . 

جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی دوم ( استاد بدری )

درمورد جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی دوم

جزوه مطالب حفظی فصل اول شیمی دوم دبیرستان تالیف استاد طاها بدری در این پست قرار داده ایم. اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 و بودجه بندی کنکور ریاضی 97 داشته باشیم می بینیم که فصل اول شیمی دوم دبیرستان  همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور بوده است و به طور متوسط دو تست از فصل اول شیمی دوم تجربی و ریاضی طرح شده است و با توجه به اینکه ساختار فصل اول شیمی سال دو بسیار آسان می باشد  و برای فصل یادگیری فصل های دیگر شیمی دوم بسیار مهم می باشد داوطلبان باید به راحتی سوالات مطرح شده مربوط به این فصل را به راحتی پاسخ دهند . پس اهمیت فصل اول شیمی دوم در دوم موضوع است هم تعداد سوالات و هم اهمیت یادگیری آن برای تسلط بر مطالب سایر فصل های شیمی دوم و بالاتر . به شما توصیه می شود پست های فهرست منابع کنکور 97 و نحوه مطالعه شیمی کنکور و ترمیم معدل کنکور 97 را مشاهده نمایید . 

  

فقط داشتن منابع قوی برای مطالعه کنکور کافی نمی باشد بلکه مطالعه مرتب و تست زنی از اصول مهم موفقیت در کنکور سراسری تجربی و ریاضی می باشد .  داوطلبان کنکور سراسری در هنگام حل تست هاتالیفی و سراسری داخل و خارج کشور باید نکاتی که در تست ها مطرح میشود و دام های تستی و  زمان را مد نظر داشته باشید که از نکات مهم حین تست زنی است . همچنین داوطلبین کنکور سراسری سوالات شیمی کنکور سال های گذشته را نیز مطالعه نمایند زیرا علاوه بر آشنایی با روند طراحی سوالات در طی سال های گذشته احتمال مطرح شدن سوالات کنکور سالهای قبل نیز وجود دارد. به داوطلبان هایی که قصت شرکت و ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارند توصیه میشود پست های بهترین منابع کنکور 97 ، میزان تاثیر معدل در کنکور 97 را مطالعه کنند .

نویسنده : محمد گنجی (فیزیک)
حجم : 0.91 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

N
N

واقعا عالی مرسی

N
N

خوبه

N
N

امیدوار بودیم مثال هم داشت

N
N

خوبه فقط کاشکی مثال های بیشتر داشت