جزوه قواعد درس چهار عربی یازدهم ( استاد یادگاری )

در این بخش از جزوه درس چهار عربی یازدهم به تشریح قواعد این درس می پردازیم.

توضحات جزوه قواعد درس چهار عربی یازدهم

جزوه قواعد درس چهار عربی یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی به قلم استاد مریم یادگاری جهت استفاده دانش اموزان یازدهم تجربی و ریاضی می باشد. جزوه درس چهار عربی سال یازدهم متوسطه نظری به بررسی قواعد در 4 عربی یازدهم پرداخته است . در این جزوه قواعد درس چهار عربی یادهم به صورت تفصیلی مورد بررسی قرار گرفته  و نکات مهم که هم در امتحان و هم کنکور دارای اهمیت است به طور ویژه توضیح داده شده است . جهت دریافت جزوه درس اول و دوم و سوم عربی یازدهم رشته های ریاضی  و عربی به بخش جزوه های کنکوری سایت همکلاسی قسمت عربی مراجعه نمایید . بخش قواعد هر درس عربی یکی از قسمت های مهم هر درس می باشد که دانش اموزان آن را باید به خوبی فرابگیرند و تا هنگامی که در قواعد یک درس به تسلط کامل نرسیده اند نباید وارد بررسی قواعد درس دیگر عربی شوند.

 

درباره درس چهار عربی یازدهم

موضوع متن درس چهارم کتاب عربی یازدهم ، آداب سخن گفتن است. آداب سخن گفتن با بهره گیری از سخنان بزرگان دين برای دانش آموز شرح داده شده است. هدف از تدريس کتاب  عربی یازدهم، تنها مهارت های چهارگانۀ زبانی نيست. در بيشتر متون و عبارات کتاب، برنامۀ پنهان آموزش وجود دارد که هدف آنها آموزش غیر مستقيم فرهنگ ايرانی – اسلامی است. دانش آموز در بخش قواعد درس چهارم عربی یازدهم با معادل هايی از ماضی استمراری، ماضی بعيد و مضارع التزامی آشنا می شود. قواعد درس 4 عربی یازدهم در مورد جمله بعد از اسم نکره می باشد که به طور کامل توضیح داده شده است.

کتاب های عربی دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم به هم مرتبط هستند یعنی زمانی که شما در مفاهیم و قواعد دروس دوره اول متوسطه به تسلط نرسیده و در یادگیری انها ضعیف بوده اید در یادگیری مطالب کتاب عربی دهم و یازدهم دچار مشکل خواهید شد که به نوبه خود در پاسخ گویی به سوالات درس عربی در کنکور سراسری برای شما مشکل به وجود خواهد اورد . در نتیجه دانش اموزان سال یازدهم و کنکوری ها در صورتی که در یاگیری مطالب جدید عربی دچار اشکال هستید حتما به کتاب های عربی سال های گذشته و دهم مراجعه کرده و قواعد آنها را دوباره مرور نمایید تا با این کار مطالبی را که احتمالا فراموش کرده اید دوباره برای شما یاداوری شود و هم اینکه دانستن این مطالب برای شروع یادگیری قواعد  جدید عربی دهم ویازدهم بسیار ضروروی می باشد.

نویسنده : مریم یادگاری
حجم : 0.74 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

ب
بیتا

عالی واقعا کاربردی دست گلتون درد نکنه

ح
حسنا

مرسی ومچکر مطالبتون بسیار عالی.

م
مریم مشهدی

عالیه. مطالبتون.

ف
فرهمند

عالیه ممنون از شما

^
^ _^

سایتتون عالیه. ممنون

N
N

بسیار خوب توضیح دادین.ممنون.