جزوه فصل گرما و قانون گازها ( استاد رضایی )

فصل گرما و قانون گاز ها ( فصل 6 فیزیک دوم ) یکی از فصل مهم فیزیک سال دوم دبیرستان می باشد .

توضیحات جزوه فصل گرما و قانون گازها

جزوه ی فصل گرما و قانون گاز ها از فیزیک سال دوم دبیرستان که در این بخش برای شما قرار گرفته توسط استاد علی رضایی آماده گردیده است . جزوه فصل گرما و قانون گازها فیزیک سال دوم در سه بخش نوشته شده است که به ترتیب شامل درسنامه ای جامع درباره فصل 6 فیزیک دوم می باشد که در هر قسمت از این فصل به ارادئه ی توضیحات مفصل پرداخته شده است . در ادامه تست های کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی به طور کامل حل شده و مورد بررسی قرار گرفته است و در اخر نکات تستی برتر که در پاسخ گویی به سوالات کنکور سراسری مهم می باشد را نیز به طور کامل توضیح داده است . جزوه ای که در اختیار شما قرار گرفته سعی کرده است که هر آنچه را که در پاسخ به تست های کنکور نیاز است  برای شما فراهم بیاورد تا بتوانید در درس فیزیک به درصد های بالا دست پیدا کنید.

 جزوه فصل شش فیزیک دوم ( استاد رضایی )

 بودجه بندی فصل گرما و قانون گازها

فصل گرما و قانون گاز که یکی از فصل های بسیار مهم فیزیک دوم دبیرستان می باشد همواره  تعداد زیادی از سوالات فیزیک را به خود اختصاص داده است . در بودجه بندی فصل 6 فیزیک دوم در رشته ی تجربی معمولا هر ساله دو یا سه تست را به خود اختصاص داده است و در بررسی بودجه بندی فصل 6 فیزیک سال دوم در رشته ی ریاضی این فصل هر ساله حداقل دو تست را به خود اختصاص داده و در کنکور 96 چهار تست از فصل گرما و قانون گاز ها برای داوطلبان رشته ی ریاضی طرح شده است .

فضای رقابتی در روز کنکور سراسری دارای فضای سنگینی می باشد و در صورتبی که داوطلب از قبل با این فضا آشنایی پبدا کرده باشد راحت تر می تواند به حل و پاسخگویی به سوالات اقدام نماید لذا به همه ی دانش اموزان توصیه می گردد که در یکی از آزمون های ازمایشی همانند گزینه2 ، قلم چی ، گاج و ... شرکت نمایند تا علاوه بر آنکه با فضای رقابتی شبیه سازی شده در کنکور سراسری آشنا شوند ، سرعت عمل و دقت خود را در پاسخ دادن به سوالات تستی بالا ببرند همچنین با شرکت در آزمون های ازمایشی می توانند زمان پاسخ دادن به سوالات را بسنجند و سرعت خود را در امر پاسخ به سوالات بالا ببرند که یکی از نکات بسیار مهم  آمادگی برای کنکور سراسری می باشد پس در نتیجه  توصیه ما به همه ی دانش اموزان این است که در یکی از ازمون های ازمایشی شرکت نمایند.

نویسنده : علی رضایی حسن آبادی
حجم : 8.07 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

ف
فائزه

مفید بود.مرسی از شما

N
N

ممنون

N
N

کامل و عالی توصیه میکنم حتما دانلود کنین