جزوه فصل گردش مواد زیست دوم ( استاد فرزانه )

جزوه گردش مواد زیست دوم که فصل شش از مطالب زیست دوم می باشد در این پست قرار گرفت

درباره جزوه فصل گردش مواد زیست دوم

جزوه فصل گردش مواد زیست دوم کاری از استاد جعفر فرزانه در این پست جهت دانلود برای کنکوری های تجربی آماده شده است . جزوه فصل گردش مواد زیست دوم شامل درسنامه ای جامع و کنکوری از مطالب فصل گردش مواد و قلب می باشد. این جزوه شامل درسنامه  از فصل گردش مواد است که در هر درسنامه توضیحات کاملی که هم سطح سولات کنکور می باشد ارائه شده است و سپس هر بخش از مطالب فصل شش زیست دوم را با مباحث زیست سال های بعد به طور کامل ترکیب کرده است و یک جزوه عالی را در اختیار داوطلبان کنکور تجربی قرار داده است. با توجه به گستردگی مطالب فصل قلب زیست دوم به همه ی داوطلبان عزیز توصیه می شود زمان کافی را برای مطالعه این فصل اختصاص دهند .

 جزوه فصل گردش مواد زیست دوم ( استاد فرزانه )

توضیحات جزوه فصل گردش مواد زیست دوم

جزوه فصل گردش مواد زیست دوم  مهمترین فصل زیست سال دوم می باشد و هر ساله تعداد قابل توجهی از سوالات درس زیست در کنکور سراسری تجربی را به خود اختصاص می دهد از نظر اهمیت فصل 6 زیست دوم در درجه ی اول اهمیت قرار دارد البته بدان معنا نیست که بقیه فصل ها کم اهمیت هستند بلکه تمام فصل مهم می باشد . اگر نگاهی به آمار تعداد سوالات فصل گردش مواد زیست دوم دبیرستان داشته باشیم میبینیم که ثباتی در تعداد سوالات فصل 6 زیست 1 وجود نداشته است به طوری که در بعضی کنکور ها پنج سوال از فصل گردش مواد مطرح شده و در  کنکور سراسری تجربی 96 سه تست از فصل شش زیست دوم طرح شده است اما به طور کلی نسب به سایر فصل های دیگر زیست سال دوم فصل گردش مواد همواره بیشترین تعداد سوالات را به خود اختصاص داده است و سهم قابل توجهی از سوالات را دارد .

درس زیست شناسی در کنکور سراسری تجربی اولین و مهمترین درس قبولی داوطلب در کنکور تجربی می باشد. اگر به نحوه طرح سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری رشته ی تجربی دقت نماییم میبینییم سوالات به شیوه ی ترکیبی مطرح میشوند و توجه به مفهوم مطالب در طرح سوالات بسیار محسوس می باشد و باید حتما داوطلب شیوه ی مطالعه خود را بصورت مفهومی و ترکیبی انجام دهد . جهت آشنایی با نحوه مطالعه زیست کلیک کنید . در جزوه فصل شش زیست دوم که در این پست برای قرار گرفته دقیقا این نوع شیوه ارائه گردیده و مطالب علاوه بر توضیحات مفهومی و سایر فصل ها نیز ترکیب شده است. فصل گردش مواد زیست دوم در دو بخش جانوران و گیاهان به توضیحات پرداخته است.

نویسنده : جعفر فرزانه
حجم : 3.03 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

N
N

استاد واقعا من تمام جزوهاتون رو تایید میکنم هم درحد کنکور هم اینکه نمونه سوال داره واقعا عالیه

N
N

asan awliiii

N
N

تمامی جزوه هاتون عالیه

N
N

عالی بود خوشم اومد لطفا جزوه تموم فصلهای ایشون رو بزارید

N
N

خووووب