جزوه فصل چهار زیست سوم ( استاد تیغی )

جزوه فصل چهار زیست سال سوم دبیرستان که در مورد هورمون ها بحث میکند در این بخش جهت دانلود قرار گرفته است.

توضیحات جزوه فصل چهار زیست سوم 

پست امروز در مورد جزوه فصل چهار زیست سوم دبیرستان می باشد. جزوه فصل چهارم زیست سال سوم دبیرستان توسط استاد تیغی تهیه و تالیف شده است . جزوه ی فصل هورمون ها در چند بخش مختلف تهیه شده است که هدف آن یادگیری کامل این فصل برای دانش آموزان می باشد. جزوه فصل چهار زیست سوم علاوه بر توضیح کامل مطالب ، توضیحات را نیز به صورت نموداری در جاهایی که لازم است ارائه نموده است و در قسمت هایی که نیاز بوده جدول های مقایسه ای را نیز به کار برده است. در جزوه هورمون ها  شکل های موجود درفصل چهار زیست سوم نیز به طور کامل توضیح داده شده است .

جزوه فصل چهار زیست سوم ( استاد تیغی )

بودجه بندی فصل چهار زیست سوم 

فصل چهار زیست سوم دبیرستان جزء فصل های مهم کتاب زیست سوم دبیرستان می باشد. اگر بودجه بندی کنکور 97 تجربی در درس زیست شناسی  و فصل هورمون ها را در کنکور سال های 96 و 95 بررسی نماییم می بینیم که دو تست از این فصل مطرح شده است . البته از فصل هورمون ها در بعضی از کنکور ها نیز یک تست مطرح شده است اما آنچه که مهم است این است که یادگیری کامل مطالب این فصل برای سایر فصل های مهم و ضروری است و امکان طرح سوالات ترکیبی از این فصل با فصل های دیگر زیست شناسی وجود دارد.

در این بخش به نحوه ی مطالعه فصل چهارم زیست شناسی سال سوم و سایر فصل های زیست شناسی می پردازیم. در واقع آنچه مهم است  این است که  فصل های مختلف زیست شناسی در هر سه سال به هم دیگر مربوط هستند واگر می خواهید که به درصد های بالا در درس زیست شناسی برسید باید علاوه بر تسلط  کامل بر تمام فصل های زیست شناسی بتوانید ارتباط بین فصل های مختلف را نیز پیدا کنید. به طور کلی دید طراحان نسبت به سوالات کنکور بسیار تغییر کرده است و تکیه بر مفهوم و ترکیب مطالب را بسیار مورد توجه قرار می دهند. در نکات مهم دیگری که باید به آن دقت کنید این است که قید های ذکر شده در کتاب درسی همانند برخی ، بعضی ، همه و ... نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و هرساله سهم قابل توجهی از سوالات را به خود اختصاص می دهد و می توان گفت که در یک تست طراح از مفهوم ، ترکیب ، قید ها ، مقایسه استفاده می کند و داوطلبی موفق است که نکات مطالعه زیست را به خوبی رعایت کند.در پایان در صورت نیاز می توانید جزوه فصل دوم زیست سوم و فصل سوم زیست سه را از سایت همکلاسی دانلود نمایید.

نویسنده : سجاد امیر تیغی
حجم : 3.48 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 15

N
N

عالی

N
N

آقای امیرتیغی جزوه هاش فوق العاده اس هرکی نمیفمه مشکل از ضریب هوشیشه

N
N

عالیه

N
N

جزوه فقط جزوه ي اقايان فردين جوادي و جعفر فرزانه

N
N

عالی ٭٭٭٭٭ :( ممنون♥

N
N

فقط جزوه ی فردین جوادی خوبه لطفن جزوه ایشون رو بیارید

N
N

خیلی پیچیده گفتی بعضی جاهارو و خیلی جاهارو جا انداخته

N
N

مفید

N
N

واقعا خوبه

N
N

tnxxxxx

N
N

عااااالی

N
N

خیلی ممنون

N
N

خیلی مطالب خوب و عالی و بودن...ممنون

N
N

مطالبش خیلی خوب و جالب بود

N
N

خیلی خوبه مطالب یکجا جمعن مرسی