جزوه فصل پنجم ریاضی دهم ( استاد صمدی )

فصل تابع که فصل پنجم ریاضی دهم می باشد به عنوان یکی از فصل های مهمی که همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری بوده است و جزء فصل های پایه ای و مهم کتاب ریاضیات سال دهم می باشد .

درباره جزوه فصل پنجم ریاضی دهم

جزوه فصل پنجم ریاضی دهم که در این پست جهت دانلود آماده شده است تالیف استاد صمدی می باشد که شامل درس نامه کامل فصل پنجم ریاضی دهم که آموزش فصل پنجم ریاضی دهم تجربی و هم ریاضی را به طور کامل پوشش میدهد . گاها مشاهده میگردد که در بین داوطلبان کنکور رشته ی تجربی به درس ریاضی اهمیت کمی داده می شود این در حالی است درس ریاضی می تواند در رتبه داوطلب کنکور تجربی بسیار مهم می باشد . هر ساله تعداد زیادی از داوطلبین کنکور سراسری تجربی از اختصاص وقت به درس ریاضی تجربی که درس بسیار مهمی می باشد صرفه نظر می کنند و دانش آموزان موفق باید شرایط قبولی را در نظر بگیرند و مطالعه تمام درس را در دستور کار خود داشته باشند.

توضیحات جزوه فصل پنجم ریاضی دهم

جزوه فصل پنجم ریاضی دهم را در این پست آماده کرده ایم شامل درسنامه و سوالات تست و تشریحی می باشد . محتوای  جزوه ریاضی دهم تجربی و رشته ی ریاضی شامل درسنامه ای جامع از مطالب فصل پنجم ریاضی دهم به همراه سوالات تشریحی فصل پنج ریاضی دهم استاد و توسط استاد فرهاد صمدی تهیه شده است. جزوه ریاضی دهم را میتوان برای مرور نیز استفاده کنید و با مراجعه به آن مطالب خوانده شده را به سرعت دوره نمایید .کتاب ریاضی دهم با ساختار جدید و منسجم نسبت به کتاب های چاپ گذشته دارای محتوای منظم تری می باشد . که در بخش دانلود کتاب درسی سایت همکلاسی می توانید کتاب ریاضی دهم و سایر کتاب های دهم رشته ی خود را دانلود کنید .

علاوه بر مطالعه ی درسنامه ها و جزوه های مناسب و کنکوری ریاضی برای موفقیت هرچه بیشتر در کنکور سراسری تجربی و ریاضی دانش آموزان باید حتما حل تمرین و سوالات تست را به تعداد بالا انجام بدهند تا علاوه بر آشنایی با سوالات تست در کنکور سراسری ، نحوه زمانبندی پاسخ به سوالات کنکور و افزایش سرعت عمل را بدست می اورند . جزوه فصل پنجم ریاضی دهم علاوه بر آموزش درس پنجم ریاضی دهم  که می توانید ان را در انتهای این بخش در قسمت ها دانلود کنید و هم اینکه جزوه کامل ریاضی دهم تجربی را در اختیار دانش اموزان قرار می دهد پس با دانلود فصل پنجم ریاضی دهم تجربی علاوه بر دسترسی و مطالعه درسنامه فصل پنجم ریاضی دهم منبع مناسبی برای مطالعه خواهید داشت و همچنین توصیه میشود پست بهترین منابع ریاضی دهم را نیز مطالعه کنید .

نویسنده : فرهاد صمدی
حجم : 9.26 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 16

ی
یه بنده خدا

لطفا پاسخ تشریحی تست ها اش را هم قرار دهید ممنون

.
...

ممنون خوب بود...!

k
kosar

عالی بود ممنون

H
H.S

عالی بود:)))ممنون واقعا

m
mohammad reza

مثل همیشه عالی بود.خسته نباشید

Z
Zahra

تشکر ممنون واقعا خوبه

ع
عرفان جباری

عالی

م
ماهان بنی اسد

خیلی ممنوند عالی و مفید بود

م
مبینا

واقعا عالیه ممنون

N
N

عالی

N
N

واقعا خوبه تشکر

N
N

gooooooooog :)

i
i don't know

???gooooooooooooooooooooog/:

ت
تیم همکلاسی

این دوستمون منظورشون good بود

E
El

Yes thet was very goog:))))

N
N

نامبر وان بووود♥️♥️

N
N

عالی

d
dina

عالی بود خیلی ممنون

N
N

چاکریم

N
N

جزوه عالی بود خیلی ممنون

N
N

ممنون بابت جزوه

ن
نسترن

بله خیلی خوبه حتما دانلود کنین