جزوه فصل هفتم ریاضی دهم ( استاد هاشمی )

جزوه فصل هفتم ریاضی دهم تحت عنوان آمار و احتمال درسنامه و اموزش کامل این فصل را شامل می شود

توضیحات جزوه فصل هفتم ریاضی دهم

جزوه فصل هفتم ریاضی دهم که شامل درسنامه و تست و تمرین می باشد کاری از استاد حبیب هاشمی جهت دانلود دانش اموزان سال دهم ریاضی و تجربی آماده گردیده است . درسنامه فصل هفتم ریاضی دهم شامل توضیحات بسیار مفصل و کامل در مورد مطالب مطرح شده در فصل آمار و احتمال ریاضی دهم می باشد که به همراه مثال های حلی و متنوع برای دانش آموزان دهم تجربی و ریاضی آماده گردیده است . فصل احتمال دهم یکی از فصل های مهم کتاب ریاضی دهم می باشد که هم در سال های بالاتر و هم در کنکوری سراسری بسیار پر اهمیت است و دانش اموزان باید در سال دهم این فصل را به طور کامل مطالعه نمایند  . برای دریافت و مطالعه بهترین منابع کمک درسی سال دهم به پست های مشاوره ای مربوطه مراجعه نمایید .

جزوه فصل هفتم ریاضی دهم ( استاد هاشمی )

درباره جزوه فصل هفتم ریاضی دهم

در توضیحات مربوط به جزوه فصل هفتم ریاضی دهم به ادامه ی مطالب این بخش میپردازیم و در مورد مطالب مطرح شده در فصل آمار و حتمال دهم توضیح خواهیم داد . فصل هفت ریاضی دهم شامل چندین بخش است می باشد. که به ترتیب شامل احتمال یا اندازه گیری شانس است که در مورد پیشامدهای تصادفی ، پیشامدها و برخی اعمال روی آنها ، احتمال رخداد یک پیشامد ( اندازه گیری شانس ) است . بخش بعدی در مورد مقدمه ای بر علم آمار، جامعه و نمونه است که در مورد جامعه و نمونه توضیح می دهد و بخش اخر راجع به متغیر و انواع آن است که درمورد تعریف متغیر و مقدار متغیر ، متغیرهای کمی و کیفی ، انواع متغیرهای کمی می باشد .

فصل هفتم ریاضی دهم همانگونه که توضیح داده شد یکی از مهمترین فصل ها هم در ریاضیات سال دهم می باشد و هم در پایه های بالاتر و بخصوص کنکور که همواره مورد توجه طراحان بوده است . دانش آموزان دهم باید پایه خود را در درس ریاضی سال دهم در تمام فصل ها بسیار قوی کنند زیرا تمام فصل های ریاضی دهم بسیار پر اهمیت می باشد و پایه و اساس یادگیری دروس ریاضی در سال های بالاتر می باشد و با مطاله کامل و کنکوری آنها  نتیجه مطلوب را در درس ریاضی در کنکور سراسری خواهید گرفت . پس مطالعه ی درس ریاضی دهم در تمام فصل و به طور کامل باید یکی از اولیت های شما باشد . 

نویسنده : حبیب هاشمی
حجم : 3.43 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

S
Samineh

خیلی خوب بود . ممنون.

م
معصومه

خوب بود مختصر و مفید

N
N

عالی