جزوه فصل سوم شیمی یازدهم ( استاد شرفیان )

جزوه فصل سوم شیمی یازدهم بصورت یک درسنامه که شامل آموزش کامل این فصل می باشد .

توضیحات جزوه فصل سوم شیمی یازدهم

جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که توسط استاد شرفیان تالیف شده است را میتوانید جهت دانلود در ادامه دریافت کنید . جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که شامل درسنامه کاملی می باشد در کتاب شیمی یازدهم تجربی و ریاضی با عنوان پوشاك ، نیازی پایان ناپذیر قرار گرفته است و در ادامه توضیحات این بخش در مورد  مهم بودن این فصل به طور کامل توضیح خواهیم داد . جزوه شیمی یازدهم فصل سه شامل درسنامه ای امتحانی و کنکوری در مورد مطالب ارائه شده در فصل سوم شیمی یازدهم می باشد و آموزش فصل سوم شیمی یازدهم را به طور جامع شامل می شود . در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم تجربی و ریاضی در سه بخش درسنامه که شامل توضیحات کامل از بخش کتاب و تست و نمونه سوال شیمی یازدهم می باشد . 

درباره جزوه فصل سوم شیمی یازدهم

توضیحات جزوه فصل سوم شیمی یازدهم با بررسی کوتاه در مورد مطالب فصل پوشاک ، نیازی پایان ناپذیر پی میگیریم . فصل سوم کتاب شیمی یازدهم در مورد پوشاک که بخش مهمی از نیاز افراد جامعه است به بررسی پرداخته است و به ترتیب در مورد الیاف و درشت مولكول ها ، پلیمری شدن ، پلی استرها ، الکل ها و اسید ها ، واکنش استری شدن ، پلی آمید ها ، پلیمر ها ، ماندگار یا تخریب پذیر ، پلیمر سبز می باشد . ان چه در این قسمت در مورد مطالب فصل سوم شیمی یازدهم ارائه گردید نشان می دهد که این فصل دارای اهمیت بالای می باشد و بدون شک سهم قابل توجهی از سوالات را به خود اختصاص می دهد . همچنین توصیه می شود که تمرینات دوره ای فصل 3 شیمی یازدهم را نیز به دقت مطالعه کنید زیرا احتمال طرح سوال از این بخش نیز بسیار بالا است . 

توضیحاتی که در پاراگراف قسمت قبل در مورد مطالب درسی فصل سوم شیمی یازدهم مورد بررسی قرار گرفت بخش های مختلف مباحث ارائه شده در فصل سوم شیمی یازدهم است . بخش های مهمی در فصل سه شیمی یازدهم ارائه گردیده است که بسیار ضروری است کلیه ی  دانش اموزان و کنکوریها آن را مطالعه کنندو برای ان به تعداد کافی حل سوال تست داشته باشند و فصل پوشاک ، نیازی پایان ناپذیر سهم قابل توجهی از سوالات را در شیمی کنکور تجربی و ریاضی به خود اختصاص خواهد داد . جهت آشنایی بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم  و نحوه مطالعه شیمی و بهترین منابع کنکور 98 تجربی و ریاضی پست های مربوطه مراجعه نمایید

نویسنده : شرفیان ( شیمی )
حجم : 1.56 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 16

.
..

عالی هست .........

ن
نوری درخشان

جزوه هاتون عالیه⁦????????⁩⁦????????⁩

ح
حسین صالحی

بهترین دبیر گناوه استاد شرفیان بمونی برامون

ا
ایلار

عالی و مفید و کاملا دقیق

ف
فرزام

بسیار عالی متشکرم از شما

م
محمدمهدی بخشی

سلام.تشکرویژه ای دارم از استاد شرفیان.جزوه هاتون فوق العاده هستن.اصن رو دستشون جزوه شیمی ندیدم.

م
محمد حسن

عالی خیلی دقیق،خلاصه و کامل هست

ش
شیوا نقدی

خیلی خوب بود ممنونم

ن
ندا افرا

کیفیت جزوه ها خیلی عالین❤

f
f

جزوات عالی هستن!

N
N

خوب?

N
N

عللی

ع
علی

ببخشید این جزوه شامل مطالب حفظی کتاب هم میشه یا صرفا تئوری و حل مسئلست ؟

N
N

استاد شریفیان جزوه هاش عالیه?

N
N

ععععااااالللیییههه

N
N

عالیییی