جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ( استاد حسین زاده )

جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی در دو بخش درسنامه و تست تالیف شده است .

توضیحات جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی

جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تالیف استاد حسین زاده که شامل درسنامه و سوالات تستی تالیفی و سراسری می باشد در این بخش قرار گرفت . جزوه دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی که فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تجربی و ریاضی است جهت دانلود کنکوری ها قرار داده شده است. در درسنامه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ابتدا مفاهيم هر قسمت به صورت کنکوری توضيح داده شده و نکات مهم به طور کامل اشاره شده است و سپس سوالات تستی مورد بررسي و حل قرار گرفته است . فصل دینامیک در بین رشته ی ریاضی و تجربی به جز در یک بخش مشترک است و کنکوری های رشته ی ریاضی و تجربی می توانند از سوالات مربوط به هر کدام از کنکور سال های اخیر هم ریاضی و هم تجربی استفاده نمایند . تست فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی در جزوه فصل دینامیک فیزیک پیش به طور کامل قرار داده شده است و داوطلبین کنکور سراسری می توانند پس از مطالعه درسنامه هر قسمت از فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تست های آن بخش را حل کنند . 

 جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ( استاد حسین زاده )

توضیحات جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی

در این بخش از توضیحات جزوه های کنکوری به بررسی بودجه بندی سوالات کنکور سراسری سال های اخیر می پردازیم زیرا بحث بررسی بودجه بندی سوالات کنکور برای کنکوری ها بسیار مهم است و با فصل های که نسبت به فصل های دیگر از اهمیت بیشتری برخودار هستند آشنا خواهند شد . در بررسی بودجه بندی سوالات کنکور ریاضی 97  فصل دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی در کنکور سراسری ریاضی 96 پنج تست از فصل دینامیک فیزیک پیش مطرح شده است. در بررسی بودجه بندی سوالات کنکور تجربی 97 می بینیم که در کنکور سال های اخیر حداکثر سه سوال طرح شده است . با توجه به این تعداد سوال فصل دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی برای هر دو گروه ریاضی و تجربی پر اهمیت است .

در هنگام مطالعه درسنامه فیزیک پیش دانشگاهی رعایتنحوه صحیح مطالعه فیزیک کنکور مهم است که شامل یادگیری فرمول ها و همچنین نوشتن فرمول ها به طوری در ذهن تثیبت شود دقت کنید که فرمول های فیزیک نباید حفظ شود بلکه با با تمرین  در ذهن ماندگار شود . در هنگام حل تست ها زمان را در نظر بگیرد تا در سر جلسه کنکور مدیریت زمان را کامل یاد گرفته باشید . رمز موفقیت در پاسخ گویی به سوالات فیزیک کنکور سراسری تمرین تستی زیاد است . به شما توصیه می شود که بهترین منابع کنکور 97 و تاثیر معدل در کنکور 97 و  ضرایب دروس عمومی و اختصاصی و نحوه دریافت سوابق تحصیلی کنکور 97 را مطالعه کنید .

نویسنده : حسین زاده
حجم : 2.64 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

مثال های خوب. اما درسنامه رو در قالب نکته آورده.