جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم ( استاد هاشمی )

جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی شامل درسنامه ای جامع از فصل هندسه آماده دانلود میباشد .

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم

پست امروز راجع به جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی که توسط استاد هاشمی تالیف گشته است را برای دانلود دانش اموزان یازدهم تجربی و داوطلبین کنکور سراسری تجربی قرار می دهیم. درسنامه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی شامل درسنامه و سوالات تستی همراه با پاسخ تشریحی  تست ها می باشد . در بخش آغازین آموزش فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی در هر بخش توضیحات کامل مربوط به فصل هندسه ریاضی یازدهم تجربی ارائه شده است و سپس با حل سوالات تست مربوط به هر مطلب از جزوه فصل دو ریاضی یازدهم تجربی سعی در جهت درک کامل مطالب این فصل داشته است واین فصل یکی از فصل های مهم به شما می رود . جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم شامل درسنامه ی جامع از توضیحات فصل هندسه کتاب یازدهم تجربی می باشد . 

جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم ( استاد هاشمی )

درباره فصل دوم ریاضی یازدهم

فصل دوم کتاب ریاضی یازدهم تجربی متوسطه دوم که عنوان آن هندسه می باشد راجع به مطالب هندسه توضیح می دهد و می تواند فصلی مهم در کنکور سراسری تجربی محسوب شود  . فصل هندسه از کتاب ریاضی یازدهم تجربی شامل چند بخش می باشد که این بخش ها به ترتیب سرفصل های مربوطه در کتاب درسی شامل این موارد می باشد . در بخش نخست در مورد ترسیمهای هندسی و رسم انواع خطها بحث شده است و در بخش بعدی از فصل دو ریاضی یازدهم تجربی ، در مورد قضیه تالس  میباشد که در مورد تناسب ، قضیه تالس توضیح می دهد و بخش آخر از فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی درباره ی تشابه مثلث میباشد .

در ادامه توضیحاتی که برای جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم که توسط استاد حبیب هاشمی تالیف گرده است در مورد اهمیت فصل هندسه به توضیحات مختصری خواهیم پرداخت . فصل هندسه از کتاب ریاضی یازدهم تجربی به دلیل گسترده بودن و متونع بودن سوالات آن در کنکور سراسری سخت به نظر برسد و اغلب آنها از مطالعه ی فصل دوم ریاضی یازدهم و اختصاص زمان  برای پاسخگویی به سوالات هندسه آن در کنکور تجربی صرفه نظر کنند و ترجیح می دهند که وقتی را که برای پاسخ به سوالات هندسه در نظر میگیرند ان را  به سایر دروس ریاضی تجربی بدهند اما باید در اینجا این نکته مهم را بهدانش اموزان و داوطلبان کنکور تجربی متذکر شد که درس هندسه برخلاف انچه که در بیندانش اموزان رواج یافته است درس سختی نمی باشد ، به راحتی میتوان تستهای این فصل را در کنکور سراسری پاسخ داد . به شما توصیه میشود پست مربوط به بهترین منابع یازدهم تجربی و بهترین منابع کنکور 98 را نیز مطالعه کنید .

نویسنده : حبیب هاشمی
حجم : 2.24 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

ن
نیما

مرسی ممنونم ازتون

ر
رعوف ن

ممنون از زحمات شما

N
Naser

خوب بود از زحمات شما سپاس گزارم

N
N

ممنون عالی

N
N

مرسی

N
N

ممنون

N
N

Perfect!