جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد زبرجد )

جزوه کنکوری فصل اول زیست سال سوم دبیرستان در این بخش می توانید دانلود کنید .

درباره جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم تالیف استاد زبرجد در این پست جهت دانلود کنکوری ها و دانش اموزان اماده شده است که در انتهای توضیحات میتوانید آن را دریافت کنید . در ابتدا نگاهی کوتاه به بودجه درس زیست در کنکور سراسری در مورد فصل ایمنی خواهیم داشت و با بررسی بودجه بندی کنکور تجربی 97 درمورد فصل اول زیست سوم  میبینیم که هر ساله یک سوال از آن مطرح گردیده است و کنکور تجربی 96 نیز یک سوال از مجموع پنجاه سوال درس زیست را به خود اختصاص داده است  . درسنامه فصل اول زیست سوم که شامل توضیحات مشابه سوالات کنکور است و در توضیحات سبک سوالات کنکور سراسری در درس زیست به خوبی رعایت شده است و جزوه ای کامل را برای داوطلبان مهیا نموده است . برای دانلد جزوه های کنکور می توانید بخش جزوه های کنکوری در وبسایت همکلاسی مراجعه کنید . 

جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد زبرجد )

توضیحات جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم دبیرستان توسط استاد زبرجد تالیف گردیده است. درسنامه فصل اول زیست سوم مطالب را بصورت کنکوری توضیح داده است و نکات مهم و کنکوری و همچنین ترکیبی در هر بخش ارائه گردیده است و منبعی مناسب از لحاظ جزوه ای برای مطالعه می باشد .به شما داوزلبین عزیز توصیه می شود پست بهترین منابع کنکور 97 را مطالعه نمایید . در جزوه فصل ایمنی زیست سوم علاوه بر توضیحات کامل متن کتاب درسی ، نکات ترکیبی در هر بخش نیز به طور کامل ذکر شده است .

یکی از نکات بسیار مهمی که داوطلبین کنکور تجربی باید به آن اهمیت بدهند این است باید تمام فصول کتاب زیست شناسی دبیرستان و پیش دانشگاهی را به طور جامع مطالعه نمایند زیرا امکان طرح سوال از هر کدام از فصل های زیست وجود دارد و هر کدام از تستهای درس زیست شناسی در جلسه ی کنکور برای داوطلب رشته ی تجربی سرنوشت ساز خواهد بود . از کنکور سال 90 به بعد علاقه طراحان سوالات کنکور سراسری تجربی به ترکیب فصل های مختلف درس زیست شناسی بسیار زیاد شده است به نحوی که در کنکور تجربی 96  نه سوال بصورت کاملا ترکیبی طرح شده  که از لحاظ تعداد رکود دار می باشد و در واقع اهمیت این مسئله را می رساند که باید خواندن درس زیست در  کنکور سراسری باید بصورت مفهومی و ترکیبی صورت گیرد . احتمال طرح سوالات ترکیبی و مفهومی در کنکور 97 مسئله ی روشنی می باشد و باید داوطلبان در مورد نحوه ی مطالعه زیست اطلاعات کافی را داشته باشند . 

نویسنده : زبرجد
حجم : 3.06 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

مثل همیشه عالی

N
N

aliiiiii