جزوه فصل اول ریاضی پیش دانشگاهی تجربی ( استاد جعفری کیا )

فصل یک ریاضی پیش دانشگاهی یکی از فصل هایی است که همیشه در کنکور سراسری مورد سوال واقع می گردد.

توضیحات جزوه فصل اول ریاضی پیش دانشگاهی تجربی

جزوه فصل اول ریاضی پیش دانشگاهی رشته ی تجربی با عنوان فصل احتمال پیش دانشگاهی که توسط آقای جعفری کیا نگاشته شده است  در این بخش از جزوه های کنکوری وب سایت همکلاسی جهت دانلود قرار گرفت . جزوه فصل اول ریاضی پیش در سه بخش آماده شده است که در ابتدای هر مبحث در مورد مطالب آن بخش درسنامه ای جامع و کنکوری ارائه می دهد  و سپس سوالات تشریحی را در ادامه ی آن بخش اضافه گردیده است که جهت استفاده در سوالات امتحانی بسیار مفید می باشد و در انتها سوالات تستی طبقه بندی شده کنکور سراسری سال های گذشته را برای داوطلبان رشته ی تجربی مهیا کرده است . به طور کلی جزوه فصل احتمال  ریاضیات پیش دانشگاهی تجربی جزوه کاربردی را در اختیار دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری رشته ی تجربی قرار می دهد .

  جزوه فصل اول ریاضی چهارم تجربی ( استاد جعفری کیا )

 درباره فصل اول ریاضی پیش دانشگاهی تجربی

مبحث احتمال هم در کتاب های ریاضی دوره دبیرستان و هم در پیش دانشگاهی مطرح شده است و یک فصل واحد نمی باشد بنابراین بسیار ضروری می باشد که  برای یادگیری کامل مبحث احتمال در کنکوری سراسری منبعی را تهیه نمایید که هم مطالب دوره دبیرستان را شامل شود و هم اینکه مطالب فصل احتمال ریاضی پیش دانشگاهی را نیز در خود جای داده باشد . طبق روال همیشگی به بررسی بودجه بندی بخش احتمال در کنکور سراسری تجربی همانند سایر فصل ها می پردازیم . فصل احتمال یکی از بخش هایی است که همیشه مورد توجه طراحان کنکور بوده و سهم قابل قبولی از سوالات ریاضی رشته ی تجربی را به خود اختصاص می دهد .از فصل احتمال در کنکور سالیان گذشته حدالقل 2 تست و حداکثر چهار تست مطرح شده که نشان از اهمیت این فصل است و در کنکور سراسری سال 96 رشته ی تجربی سه تست از فصل احتمال طرح شده است .

بخش ریاضیات در کنکور تجربی همانند سایر دروس اختصاصی دارای اهمیت بالایی می باشد که در بعضی موارد دیده می شود که داوطلبان تنها بخش از مطالب ریاضی برای کنکور را مطالعه  درنظر می گیرند که در واقع این روش صحیحی نمی باشد که در این بخش به دلیل آن پاسخ خواهیم داد. سبک سوالات ریاضی در کنکور تجربی در چند سال اخیر ثابت بوده و تغییر آنچنانی در آن رخ نداده است  و اگر به دفترچه های کنکور سراسری سالهای اخیر نگاهی بیاندازید این نکته را به خوبی متوجه خواهید شد بنابراین با توجه به سبک ثابت سوالات مطالعه تمام بخش های ریاضی ضروری می باشد و پاسخ گویی به آن به راحتی امکان پذیر می باشد.

نویسنده : مهدی جعفری کیا
حجم : 4.25 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0