جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل چهار ( الکتروشیمی )

فصل اخر شیمی پیش دانشگاهی در نگاه آماری آن در تعداد سوالات کنکور سراسری سهم قابل توجهی از سوالات را به خود اختصاص می دهد.

جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل چهار

در این پست جزوه فصل چهارم شیمی پیش دانشگاهی تالیف دکتر زارع برای شما دوستان کنکوری قرار داده ایم. جزوه الکتروشیمی کنکور شامل بیان مفاهیم اساسی طبقه بندی مطالب و نکات کنکور این فصل است. جزوه فصل چهارم شیمی پیش دانشگاهی در هر بخش از فصل الکتروشیمی پیش دانشگاهی درسنامه ای کامل را برای داوطلبان کنکور سراسری قرار داده است و سعی شده است تا با ارائه تست ها و نکات مهم کنکوری  و ... دانش آموز را به سطح بالایی از اطلاعات در فصل الکتروشیمی برای پاسخ گویی به سوالات کنکور سراسری در درس شیمی برساند.

 جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل چهار ( الکتروشیمی )

بودجه بندی و توضیحات شیمی پیش دانشگاهی فصل چهار 

همواره به داوطلبین کنکور توصیه میشود که بودجه بندی و نکات فصل های مختلف دروس را در کنکور سراسری بررسی کنند زیرا باید زمان مطالعاتی خود را با توجه به اهمیت فصل ها تنظیم نمایند و برای بعضی از فصل ها نسبت به فصل های دیگر زمان بیشتری را برای مطالعه و تست زنی اختصاص بدهند . در بودجه بندی فصل الکتروشیمی پیش دانشگاهی در کنکور سراسری رشته ی تجربی میبینیم که برای این فصل نظم خاصی وجود ندارد اما به طور میانگین می توان گفت که سه تست از فصل چهار شیمی پیش مطرح میشود و در کنکور سراسری 96 دو تست از فصل الکتروشیمی برای رشته ی تجربی مطرح شده است. اما در بودجه بندی رشته ی ریاضی در کنکور سراسری برای فصل الکتروشیمی میبینیم که از سال 93 تا 96 هر ساله سه تست از این  فصل مطرح شده است.به طور کلی با نظر به تعداد تست های مطرح شده فصل الکتروشیمی پیش دانشگاهی یکی از فصل های مهم شیمی پیش برای داوطلبان رشته ی ریاضی و تجربی می باشد.

در فصل چهارم شیمی پیش دانشگاهی در مورد اکسایش و کاهش ، الکل ها ، الدهید ها و کتون ها ، مباحث مربوط به الکترود و نیم سلول ، سری الکتروشیمیایی ، سلول های الکتروشیمیایی و سلول های سوختی و ... بحث شده است.سوالات فصل الکتروشیمی در انتهای سوالات دفترچه شیمی قرار دارد . معمولا سوالاتی که از فصل الکتروشیمی پیش دانشگاهی مطرح میشود سوالات بسیار آسانی هستند و با مطالعه و تست زنی مرتب میتوان این بخش را پاسخ داد.

دوستان عزیزی که امسال میخاین در کنکور سراسری شرکت کنین  لطفا در بخش نظرات سایت همکلاسی علاوه بر نظر خودتون در مورد جزوه فصل چهارم شیمی پیش دانشگاهی ، نظر خودتون رو در مورد منابع برتر برای مطالعه و تست زنی در درس شیمی برای سایر دوستان کنکوری بیان کنین .

نویسنده : علیرضا زارع
حجم : 3.25 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

N
N

واقعا عالے بود??جزه های آقایه زارع حرف ندارن ،مرسے ازسایته فوق العادتون وزحماتتون خسته نباشیدمیگم?????

S
Sarahhh

Nice???

n
negawr

❤️Mc...Khob bod

ح
حسین

واقعا دست مریزززززززززززززززززززززززززززززززاد درود بر شمااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی سایت محششششششششششششششششششششششششششششششری هستش ارزو میکنم همیشه با قدرت ادامه بدین و بیشتر از این بدرخشششششششششششششششین

N
N

خوبه ولی فونتش تغییر کرده

N
N

واقعا واقعا واقعا جالبه سه بار گفتم که بدونید حرف نداره بخصوص جزوه های اقای زارع

N
N

واقعا جالب