جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل دو تکنولوژی زیستی

فصل تکنولوژی زیستی که فصل دوم زیست پیش دانشگاهی می باشد که در مورد مهندسی ژنتیک و مطالب نوین زیست حرف می زند.

توضیحات جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل دو 

جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل دو از انتشارات فاگوزیست تالفی استاد فردین جوادی برای شما کنکوری های سخت کوش آماده شده است.در جزوه فصل دوم زیست پیش دانشگاهی مطالب دقیقا به سبک طراحی سوالات کنکوری سراسری تجربی توضیح داده شده است و درس نامه ای بسیار قوی در اختیار دانش آموزان پیش دانشگاهی و کنکوری قرار می دهد. در ابتدای این جزوه چهار کلمه مفهومی ، ترکیبی ، تعمیمی ، مقایسه ای ذکر شده است که در واقع رمز موفقیت هر دانش آموزی در کنکور رعایت این چهار مورد مهم می باشد و در واقع اساس طرح سوالات زیست شناسی می باشد. نویسنده کتاب با دید طراحانه نسبت به مطالب جزوه ای فوق العاده عالی که می تواند در تفهیم دانش آموزان بسیار موثر باشد را نوشته است .

بودجه بندی زیست پیش دانشگاهی فصل دو 

فصل دوم زیست شناسی پیش دانشگاهی خیلی مورد توجه طراحان کنکور نبوده است اما این بدان معنی نیست که مطالعه ی این فصل کنار گذاشته شود بلکه باید نسبت به فصل هایی که سوالات بیشتری از آنها مطرح می شود زمان مطالعه ی مناسبی در نظر گرفته شود. در بررسی بودجه بندی فصل تکنولوژی زیست پیش دانشگاهی در کنکور 96 و سال های قبل می بینیم ک نظمی در تعداد سوالات وجود نداشته است و در بعضی از کنکورها مانند کنکور 96 سوالی از آن مطرح نشده است و در بعضی از سال ها مانند کنکور 95 و کنکور 94 یک تست از فصل دوم زیست سال چهارم طرح شده است . اما در یک نتیجه گیری کلی و مهم برای دانش اموزان تجربی ذکر این نکته بسیار مهم می باشد که حتی یک تست از درس زیست شناسی و سایر دروس می تواند برای شما سرنوشت ساز باشد بنابراین مطالعه ی تمام فصل ها توصیه می شود.

اگر به بودجه بندی کنکور تجربی 97 نگاهی بیندازیم به ترتیب میبنیم که تعداد تست های کاملا ترکیبی که نمی توان فقط به یک فصل اختصاص داد زیاد شده است و طی یک رکود شکنی تعداد تست های کاملا ترکیبی در کنکور سراسری سال 96 به تعداد نه تست رسید و دانش آموزی واقعا می توواند به سوالات پاسخ دهد که مطالعه ی خود را از سطح حفظ مطالب به ترکیب مطالب برساند و مفهوم مطالب را از بین کلمات استخراج نماید. اهمیت ترکیبی خواندن زیست شناسی در کنکور 96 بسیار پر رنگ تر شد این نکته ی مهم را می رساند که باید حتما منابعی مطالعه شوند که از سوالات جدید کنکور پیروی می کنند.

نویسنده : فردین جوادی
حجم : 8.57 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 8

ح
حجت اله فرامرزی

سلام واقعا عالی وافرادی دلسوز متوانند اینگونه باشند پایدار باشیدکه بچه های که امکانات کمی دارند...قربان همه شما

N
N

اقا عالی خیلی خوب

N
N

عالی

N
N

عالی

N
N

بابت جزوه عالیتون مرسی.

N
N

عالی بود

N
N

سلام همکلاسی واقعا مرسی بابت جزوه های عالی

N
N

درست شما درد نکنه واقعا جزوه عالیه