جزوه زیست دوم فصل هفت ( استاد کرامت )

چکیده ای کامل از فصل 7 زیست سال دوم در این قسمت برای مرور سریع مطالب این فصل قرار گرفت

توضیحات جزوه زیست دوم فصل هفت

جزوه خلاصه نکات فصل هفت زیست شناسی سال دوم دبیرستان ( زیست 1 ) که توسط استاد علی کرامت از مدرسین برجسته زیست کنکور اماده شده است در این بخش جهت مطالعه شما داوطلبان کنکور تجربی قرار می دهیم . جزوه فصل 7 زیست دوم که در اختیار شما قرار دارد شامل یک خلاصه فشرده و بسیار جامع در مورد  مطالب فصل  تنظيم محيط داخلى و دفع مواد زايد می باشد که با هر بار مراجعه به ان مطالب آن به سرعت برای شما مرور خواهد شد . در جزوه فصل 7 زیست 1 علاوه بر توضیح مطلب های عنوان شده در فصل شکل های این فصل را نیز به طور کامل توضح داده و در واقع جزوه ای خلاصه و کامل را برای شما مهیا  نموده است . به داوطلبان عزیز توصیه می شود که با تهیه خلاصه های جامع و کنکوری همانند جزوه فصل هفت زیست دوم مطالب را بصورت پیوسته با مراجعه به این خلاصه ها مرور نمایند .

 جزوه زیست دوم فصل هفت ( استاد کرامت )

درباره زیست دوم فصل هفت

فصل تنظيم محيط داخلى و دفع مواد زايد (فصل 7) در بودجه بندی سال های گذشته نظم خاصی نداشته و در بعضی سال ها از این فصل سوالی طرح نشده است. در کنکور 95 یک تست از این فصل مطرح شده است اما در کنکور 96 فصل هفت زیست دوم مورد سوال واقع نگشته است . درس زیست شناسی در گروه تجربی دارای بالاترین ضریب می باشد  که باعث می شود درس زیست شناسی به عنوان اولین و مهم ترین درس در گروه تجربی معرفی گردد لذا با توجه به این موضوع داوطلبین کنکور تجربی باید در انتخاب منابع کنکوری برای مطالعه  زیست شناسی دقت نمایند و این نکته را همواره به خاطر بسپارند که هر کدام از 50 سوالی که در درس زیست شناسی طرح می شود بسیار مهم می باشد و باید تمام فصل های زیست شناسی از جمله فصل هایی که شاید چندان مورد توجه طرحان نیست را نیز مطالعه کنند.

علاوه بر تهیه منابع کنکوری مناسب جهت مطالعه درس زیست شناسی باید شیوه و روش صحیح مطالعه زیست را نیز مد نظر داشته باشند . در واقع در پاسخ دادن به سوالات زیست تنها اتکا به یک فاکتور موفقیت شما را تضمین نمی کند بلکه چندین فاکتور مهم از جمله منابع مناسب ، شیوه صحیح مطالعه ، اگاهی از چگونگی طرح سوالات درس زیست شناسی ، تست زنی ، مرور منظم و ... می تواند مهارت و بار علمی شما را در پاسخ دادن به تست های زیست به حد مطلوبی برساند. جهت دریافت جزوه های درس زیست دوم همانند فصل چهار و فصل شش که جزء فصل های مهم زیست دوم می باشد به بخش جزوه های سایت همکلاسی مراجعه کنید.

نویسنده : علی کرامت
حجم : 0.83 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

:|اقا دکدر محض اطلاع متن کتاب حرف اولو میزنه توو درس زیست!

N
N

علی کرامت رو حال نمیکنم متن کتابو کپی پیس کرده