جزوه زبان فارسی کنکور

زبان فارسی یکی از بخش هایی است که با توجه به سخت بودن بعضی از قسمت های آن ، اغلب داوطلبان کنکور از مطالعه آن صرف نظر میکنند این در حالتی است که با مطالعه و تمرین بیشتر به راحتی میتوان تست های این بخش را حل کرد

توضیحات درباره جزوه زبان فارسی کنکور

جزوه زبان فارسی کنکور کاری از استاد حمید رضا تاجیک امروز برای شما کنکوریهای پرتلاش آماده کرده ایم. جزوه زبان فارسی کنکور که در این پست قرار داده ایم شامل پانزده درسنامه است و مطالب زبان فارسی کنکور را با بیانی ساده توضیح داده است .مطالب حفظی مورد نیاز هم در خلال درس نامه ها ذکر شده است. در پایان هر موضوع تست هایی برای آشنایی کامل با سوالات زبان فارسی در کنکور سراسری آورده شده است.

جزوه زبان فارسی کنکور

بخش های مهم زبان فارسی در کنکور

زبان فارسی در کنکور از بخش هایی است که بسیاری از داوطلبین کنکور سراسری از مطالعه آن به دلیل سخت و زمان بر بودن صرفه نظر میکنند .حوزه سوالات زبان فارسی در کنکور سراسری تا حد زیادی مشخص است که شامل واج – تکواژ – واژه و انواع جمله و تعیین اجزای آن و انواع واژه از نظر ساختمان است . این سه  بخش معمولا بیشترین سهم سوالات زبان فارسی کنکور را به خود اختصاص میدهند.اما برای موفقیت در کنکور باید حتما تمام مطالب خوانده شود.

اهمیت زبان فارسی در کنکور سراسری

سهم قابل توجهی از سوالات زبان و ادبیات فارسی در کنکور به بخش زبان فارسی که شامل پنج تست است اختصاص دارد. این مسئله اهمیت این موضوع را بیان میکند که برای کسب درصد های بالا  در ادبیات کنکور باید حتما مطالعه زبان فارسی را هم مد نظر داشته باشید.

سوالات زبان فارسی کنکور جزء سوالات وقت گیر به شمار می آیند و باید داوطلب توجه داشته باشد که زمان را در جلسه کنکور چگونه مدیریت کند. از راه های بسیار مهم جهت افزایش سرعت و مسلط شدن بر زبان فارسی کنکور تست زنی به طور منظم در هفته ومطالعه جزوه ی کنکوری زبان فارسی که مطالب را متناسب با سوالات کنکور توضیح داده است. همچنین در آزمون های آزمایشی میزان سرعت و دقت خود را بسنجید.

به دلیل وقت گیر بودن سوالات زبان فارسی در کنکور ابتدا به سوالات املا، لغت ، تاریخ ادبیات ، آرایه های ادبی و قرابت معنایی  پاسخ دهید و سپس در اخر با توجه به زمان باقی مانده برای درس ادبیات اقدام به پاسخ گویی به سوالات زبان فارسی کنید.

دوستان عزیز کنکوری میتونید جزوه زبان فارسی کنکور رو از بخش زیر دانلود کنید و خوشحال میشیم که نظر خودتون رو در مورد این جزوه  و منابع برتر کنکور درس زبان فارسی توی همین بخش قسمت نظرات اعلام کنین تا سایر کنکوری ها هم از نظرهای شما مطلع بشن.

نویسنده : حمید رضا تاجیک
حجم : 3.07 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 30

م
مهدی مروانی

سلام. این جزوه برا دهم یازدهم و دوازدهمه دیگه؟؟

ز
زهرا

خداخیرتون بده وقتتونو و مطالبتونو رایگان درآختیار ماقرار میدین اجرکم عندلله

ش
شهرام

دانلود نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

F
Fateme

ممنون از جزوتون ?❤❤?

N
N

خیلی خووب

آ
آذین

جزوه هاتون عاااالی الهی که همیشه موفق باشین من برای آزمون استخدامی میخواستم فوق العادهس

N
N

عالی

N
N

مررررسی

N
N

دندون گرم

N
N

چقدر خوبه که هنوز انسان هایی مثل شما وجود داره

N
N

خیلی خوب

N
N

اقای قوامی..بهتره قبل تخریب..آنچه برای خود میپسندی برای دیگرانم بپسند... جزوه اقای عمادی رو نخوندم ولی دلیل نمیشه چون شما نفهمیدی حرفشو بیای مقایسه کنی..

N
N

اقا حمید کارت خیلی درسته خدا خیرت بده

N
N

bests

N
N

very good

N
N

عالی

N
N

شما اول جزوه اقای میر عمادی رو نگاه کنید و بعد این جزوه اقای تاجیک.جزوه ی اقای میر عمادی خیلی بهتر است

N
N

خـــــــیلی عالیه

N
N

خوب بود

N
N

Awliii bod

N
N

خیلی خوب بود... سپاسツ

N
N

همین ک این مطالب عالی رو مجانی میزارید اجرتون عندالله

N
N

عالی

N
N

خوبه ممنون

N
N

عااالییییییی

N
N

عالی بود اجرت باامام حسین

N
N

عالی بود

N
N

خوبه

N
N

عالیه

N
N

عالی