جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم ( استاد اقامحمدی )

جزوه خلاصه از فصل پنجم زیست شناسی سال دهم شامل درسنامه ای جامع و کوتاه از این فصل می باشد .

توضیحات جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم تجربی که توسط استاد اقامحمدی تالیف و اماده گردیده است را برای دانش اموزان دهم و کنکور جهت دانلود قرار میگیرد . جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم بصورت خلاصه ای کامل مطالب فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد را دربر میگیرد و نکات مهم و کنکوری فصل پنج زیست دهم را توضیح میدهد . از نکات مهم این جزوه خلاصه بودن آن است که با مطالعه ی آن میتوانید به سرعت مطالب خواننده شده را مرور نمایید و در هر دوره ی مطالعاتی درسنامه های فصل پنج زیست دهم را دوره نمایید . در جزوه فصل 5 زیست دهم تصاویر موجود در فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد که فصل پنجم از کتاب زیست دهم می باشد رابه طور کامل شرح داده شده است و نکات مهمی که احتمال دارد در امتحان و در کنکور سراسری مورد سوال واقع گردد به طور کامل توضیح داده شده است . خلاصه فصل پنج زیست شناسی سال دهم بصورت درسنامه ای می باشد  .

جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم ( استاد اقامحمدی )

 درباره جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم

فصل پنجم کتاب زیست دهم از چند بخش تشکیل شده است که به بررسی مختصری در مورد هر بخش خواهیم پرداخت . بخش اول فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد درباره ی کلیه ها توضیح داده است که شامل توضیحات کلیه ،نفرون ها  ، گردش خون در کلیه ها  می باشد . بخش بعدی فصل 5 زیست دهم در مورد فرایند تشکیل و تخلیه ی ادرار به توضیح پرداخته است که شامل تشکیل و تخلیه ی ادرار می باشد . بخش اخر فصل پنجم زیست دهم راجع به تنظیم اسمزی در جانداران می باشد .

دانش اموزان سال دهم رشته ی تجربی با توجه به بازه زمانی مناسب که تا هنگام کنکور در اختیار دارند اگر از سال دهم متوسطه مطالعات کنکور ی خود را شروع نمایند بدون تردید در سال کنکور به سطح بالایی از امادگی در مطالعات کنکوری خود خواهند رسید . در مسیر آمادگی و مطالعه برای کنکور سراسری تجربی همچنین می توانید از آزمون های آزمایشی استفاده کنید  زیرا این آزمون دارای برنامه ی راهبردی مطالعاتی می باشند و دانش اموزان میتوانند با این برنامه ی مطالعاتی که در این ازمون ها وجود دارد پیش بروند . به شما توصیه می شود پست های مربوط به روش های صحیح مطالعه در زیست و بهترین منابع زیست دهم و بهترین منابع کمک درسی سال دهم تجربی را نیز مطالعه نمایید .

نویسنده : آقامحمدی (زیست)
حجم : 7.05 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 23

د
دانش آ»وز

ایول دارین :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

H
H

ممنون از زحماتتون

m
mahoor.nurs

سلام‌و خسته نباشید...استاد محمدی متشکرم بابت جزوه های عالی که در اختیار ما گذاشتید. کتاب تون رو دست نداره! از همه کتاب های‌کمک درسی هم بهتره خداقوت و خسته نباشید! (عمرتون جاودانه)

م
مهشید

مرسی ازتون واقعاااا عالی:/

م
محمد اعتماد امینی

بسیار عالی ممنون

م
مائده

خوب بود ممنون ازتون

ز
زهرا

عالی خیلی ممنون بابت جزوه هایی ک در اختیارمون میذارید

m
miss_dep

عااااااااااااالیح/خیلی خوبههههه

ح
حکیم

عاااالییییی بودنددددد

N

حرف نداره مثل همیشه

م
مهدیه

استاد واقعا عشقیییییییییییی نمیدونم چطوری تشکر کنم... محشری برعکس استادنماهای پول پرست . شما با عشق معلوماتتون را هدیه میکنید.

ی
یلی

واقعا نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم عالیههه

0
09154864165

عالیه عالی

ف
فاطمه

very nice :)

N
N

عالیییییی جزوه های استاد اقا محمدی عالین

م
مریم

سلام بله واقعا جزوه های اقای محمدی عالی هستن من همیشه از جطوه های خوبشون استفاده میکنم و نتیجه میگیرم.

N
N

عالی دمتون گرم

N
N

عالی

ا
امیرحسین ابراهیمی لاله

خیلی خوبه همه چیزش کامله

mahdiyeh salmani10

tnx. you are very pearfect

N
N

بسیار عالی ممنونم آقا رضا همینطوری ادامه بدین ممنون.

ن
ندارم

عالی عالی بهتر از همیشه

N
N

خیلی خوب مثل همیشه

N
N

عالی عالی حرف نداره