جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم ( استاد فداکار )

در جزوه نکات تکنیکی فصل گوارش زیست دوم روش های حفظ نکات مختلف آموزش داده می شود

توضیحات جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم

امروز جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم دبیرستان که توسط استاد الیاس فداکار تالیف شده است را جهت دانلود داوطلبین کنکور 97 قرار می دهیم . جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم شیوه ی ترکیب و مفهوم مطالب را دنبال می کند و درسنامه ای که مطالب را به صورت مفهومی توضیح داده است  و سعی میکند نکات را به گونه ای توضیح دهد که در ذهن داوطلب به راحتی تثبیت و ماندگار شود . در جزوه فصل گوارش شکل ها بصورت کامل توضیح داده شده است و جدول های مقایسه ای در جزوه فصل چهارم زیست دوم دبیرستان جهت درک مطالب ارائه شده است .

جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم ( استاد فداکار )

درمورد جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم

در این بخش از توضیحات جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم به بودجه بندی فصل گوارش می پردازیم . اگر بودجه بندی کنکور 97 تجربی را در مورد فصل چهارم زیست  دوم دبیرستان را در کنکور سالهای قبل بررسی کنیم می بینیم که نظم خاصی در تعداد سوالات وجود نداشته است و در بعضی از سال ها همانند کنکور تجربی 96 یک تست و در بعضی از کنکور ها سه سوال از فصل گوارش مطرح شده است. اما به طور کلی فصل چهار زیست دو همواره مورد توجه طراح های سوالات کنکور سراسری تجربی بوده است و فصل گوارش دومین فصل مهم کتاب زیست شناسی سال دوم دبیرستان می باشد و به داوطبان کنکور تجربی توصیه می گردد فصل چهار زیست دوم را به طور کامل مطالعه نمایند .

فصل چهار زیست دوم درباره گوارش در جانوران  توضیح می دهد و در آغاز فصل گوارش درباره ی گوارش در جانوران مختلف به بحث می پردازد و سپس به طور مفصل در مورد گوارش در انسان حرف می زند و ساختار های مختلف لوله ی گوارش در انسان را مورد بررسی و تشریح قرار می دهد و در اخر فصل گوارش زیست دوم دبیرستان به بحث در مورد گوارش در سایر پستانداران می پردازد.

در این بخش از توضیحات جزوه تکنیک های کنکوری فصل گوارش زیست دوم به نحوه ی مطالعه ی فصل چهار زیست دو در مورد ترکیب مطالب می پردازیم . این مطلب در مورد سایر مطالب زیست شناسی نیز صدق می کند . در طول لوله گوارش چند نوع بافت پوششی وجود دارد که به فصل سوم زیست دوم دبیرستان برمیگردد و داوطلب باید بتواند این مطلب را با این فصل ترکیب کند . بحث ترکیب مطالب فصل های مختلف یکی از مهم ترین بخش های مطالعه درس زیست شناسی در کنکور سراسری تجربی می باشد و اگر داوطلب مطالعه ی ترکیبی نداشته باشد در پاسخ به سوالات ترکیبی از سوالات به مشکل خواهد خورد . در صورتی که قصد ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارید پستهای نحوه مطالعه زیست و تاثیر معدل در کنکور 97 و ترمیم معدل کنکور 97 را مطالعه کنید . 

نویسنده : الیاس فداکار
حجم : 1.32 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 10

ن
نگین پروازی

سپاس گذارم از سایت خوبتون و مطالب خوبش☺

m
mohana

خیلی چیزا توش نیس فقط ی چیز کلی...

N
N

یه جاهایشو کم و زیادنوشته

N
N

عالیه واقعاخیلی مممنون

N
N

عالیه خداقوت

N
N

خیلی عالیه

N
N

زیاد خوب نیست

N
N

عالییی بود ممنونم

N
N

عالیه

N
N

عالیه