جزوه آمار و احتمال یازدهم ( استاد حاتم ابادی )

درسنامه کتاب امار و احتمال سال یازدهم رشته ی ریاضی و فیزیک جهت دانلود قرار گرفت.

توضیحات جزوه آمار و احتمال سال یازدهم

جزوه آمار و احتمال یازدهم رشته ی ریاضی که توسط استاد حاتم آبادی تهیه و نوشته شده است را جهت دانلود در این پست قرار میدهیم. جزوه آمار و احتمال یازدهم شامل درسنامه ی کلی برای کتاب احتمال یازدهم رشته ی ریاضی می باشد و سعی کرده است تا تمام مباحث مطرح  شده در کتاب امارو احتمال یازدهم و همچنین فصل اخر احتمال سال دهم را پوشش دهد. نکته ی بسیار مهم که در جزوه آمار و احتمال رعایت شده است بحث  مطرح کردن مطالب احتمال ریاضیات سال دهم در کنار احتمال یازدهم می باشد.در جزوه احتمال یازدهم در کنار هر درسنامه تعدادی مثال جهت یادگیری بهتر مطالب اضافه شده است.

 جزوه آمار و احتمال یازدهم

درباره آمار و احتمال یازدهم

کتاب آمار و احتمال یازدهم شامل چهار فصل می باشد . فصل اول احتمال یازدهم درباره ی آشنایی با مبانی ریاضیات است که در آن به بحث درمورد  آشنایی با منطق ریاضی ، مجموعه ــ زیرمجموعه  و قوانین اعمال بین مجموعه ها (جبر مجموعه ها) پرداخته است. فصل دوم کتاب احتمال یازدهم  درمورد احتمال که شامل مبانی احتمال ، احتمال غیر هم شناس ، احتمال شرطی و پیشامدهای مستقل و وابسته بحث می کند .  در فصل سه آمار و احتمال یازدهم راجع به آمار توصیفی که شامل  توصیف و نمایش داده ها و معیارهای گرایش به مرکز ومعیارهای پراکندگی بحث می کند. فصل چهار از کتاب احتمال سال یازدهم در باره ی آمار استنباطی بحث می کند و شامل دو درسنامه گردآوری داده ها و براورد می باشد.

کتاب آمار و احتمال سال یازدهم رشته ی ریاضی تالیف جدید هستند وشاید این سوال در ذهن دانش آموزان سال یازدهم رشته ی ریاضی ایجاد شود که نحوه مطرح شدن سوالات درس احتمال در کنکور سراسری رشته ی ریاضی چگونه خواهد بود . در جواب این سوال می توان گفت که رویکرد طرح سوالات در کنکور سراسری سال های آینده همانند سال های قبل خواهد بود تغییر چندانی در نحوه مطرح شدن سوالات کنکور صورت نمی پذیرد . در واقع آنچه که مهم شیوه طرح مفهومی سوالات که در کنکور سال های قبل جای خود را در میان سوالات به شدت محکم کرده است ادامه خواهد یافت و دانش آموزان و داوطلبان رشته ی ریاضی با مطالعه مفهومی مطالب و تمرینات تستی زیاد می توانند به مهارت کافی برای پاسخ گویی به سوالات کنکور سراسری رشته ی ریاضی دست یابند.

دانش اموزان سال یازدهم  برای موفقیت در کنکور سراسری باید از همین امسال مطالعه کنکور سراسری را شروع کنند تا در سال کنکور زمان کافی برای مطالعه و مرور مطالب داشته باشند. دوستان کنکوری و سال یازدهم لطفا نظر خودتون را در مورد جزوه احتمال یازدهم رشته ی ریاضی در بخش نظرات همین پست برامون بنویسین

نویسنده : دکتر حاتم آبادی (فیزیک)
حجم : 2.63 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

ز
زهراصفری

عالی بودد مرسی از زحمت هاتون . موفق باشید

a
arad rad

ممنون از تلاشتون

N
N

پویا هستم ،خیلی عالیه

N
N

عالییییی بود حتما دان کنییییید