دانلود گام به گام نگارش هشتم

دانلود رایگان گام به گام نگارش هشتم شامل جواب فعالیت های نگارشی، درست نویسی و حکایت نگاری مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های نگارش هشتم

همگی ما سواد نوشتن را داریم اما خوب نوشتن مهارتی است که باید آن را بیاموزیم و مدام در خود تقویت کنیم. کتاب نگارش کتابی است که به شما مهارت درست نوشتن را می آموزد.

نگارش هشتم هشت درس دارد و هر درس از مجموعه ای از فعالیت های نگارشی تشکیل شده که شما با انجام آن ها می توانید تا حدودی مهارت نوشتن را در خود بهبود دهید.

ما در این صفحه گام به گام نگارش هشتم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب فعالیت های نگارشی همچون درست نویسی را در خود دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هشتم به صفحه گام به گام هشتم بروید.

گام به گام نگارش هشتم

گام به گام نگارش هشتم را می توانید از طریق لینک موجود در باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب درسی نگارش چاپ 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

تعداد زیادی از شما عزیزان از ما خواسته بودید تا گام به گام نگارش را نیز بر روی سایت قرار دهیم و ما بنا به خواست شما فایل را گردآوری کردیم اما یادتان باشد در درسی همچون نگارش جواب بسیاری از فعالیت ها سلیقه ای است و یک جواب مشخص وجود ندارد. 

برای مثال در فعالیت های همچون انشانویسی، حکایت نگاری و تصویرنویسی شما ممکن است جواب یا بهتر است بگوییم متن خود را به چندین و چند شکل مختلف بنویسید و همگی درست باشد. آن چیزی که اهمیت دارد و دبیر شما نیز نمره را بر اساس آن به شما می دهد، رعایت اصول نگارشی و قواعد دستوری در نوشته اتان است.به همین دلیل است که ما در این گام به گام جواب فعالیت هایی نظیر تصویرنویسی و انشا نویسی را نیاورده ایم.

در این گام به گام تنها در فعالیت هایی همچون درست نویسی یک جواب مشخص و معین داریم.

به طور کلی فعالیت های موجود در کتاب نگارش هشتم به چند دسته کلی تقسیم می شوند. در فعالیت های نگارشی توانایی نوشتن متن و یا نقد و تحلیل آن در شما پرورش پیدا می کند.

در فعالیت های مربوط به درست نویسی هنجارهای نوشتن در فارسی معیار را یاد می گیرید. 

جکایت نگاری بخش دیگری از فعالیت های نگارشی موجود در کتاب است و هدف آن این است که شما بتوانید متنی را به زبان ساده بازنویسی کنید.

فعالیت دیگری تحت عنوان مثل نویسی نیز در کتاب نگارش شما آورده شده است. در این فعالیت شما باید متن جدیدی را بر پایه مثل گفته شده بنویسید.

هر درس از نگارش هشتم تعدادی از فعالیت های فوق را دربردارد. ما در گام به گام گردآوری شده در این صفجه، جواب تمامی فعالیت های نگارشی را به صورت یکجا آورده ایم.

اما اگر می خواهید گام به گام هر درس از نگارش هشتم را به طور جداگانه داشته باشید، می توانید از باکس دانلود استفاده کنید.

با کلیک بر روی لینک های موجود در جدول به صفحات مربوط به گام به گام هر درس از نگارش هشتم هدایت خواهید شد. در آنجا می توانید گام به گام مربوط به هر درس را به طور جداگانه دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس اول

درس اول نگارش به شما یاد می دهد که پس از تفکر و طراحی نقشۀ ذهنی، بنویسیم و فعالیت های آن نیز مربوط به درست نویسی و تصویرنویسی است. جواب فعالیت های گام به گام درس اول نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس دوم

درس دوم نگارش در ادامه درس پیشین به شما می آموزد که از افکار و گفتارمان بنویسیم. درست نویسی، حکایت نگاری از دیگر فعالیت های نگارشی این درس است. جواب فعالیت های گام به گام درس دوم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس سوم

درس سوم ادامه درس دوم است و در این درس یاد می گیریم که ببینیم و بنویسیم. از فعالیت های موجود در آن می توان به درست نویسی، مثل نویسی اشاره کرد. جواب فعالیت های گام به گام درس سوم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس چهارم

درس چهارم از نگارش هشتم کمک می کند تا گوش بدهیم و بنویسیم. درست نویسی و تصویر نویسی فعالیت های مربوط به این درس هستند. جواب فعالیت های گام به گام درس چهارم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس پنجم

در درس پنجم می آموزیم که لمس کنیم، ببوییم، بچشیم و بنویسیم و در پایان درست نویسی و حاکیت نگاری را دارید. جواب فعالیت های گام به گام درس پنجم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس ششم 

درس ششم به ما کمک می کند تا با سنجش و مقایسه، آسانتر بنویسیم. درست نویسی و مثل نویسی از دیگر فعالیت های این درس هستند. جواب فعالیت های گام به گام درس ششم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس هفتم

درس هفتم راه هایی را برای جانشین سازی معرفی میکند و کمک می کند تا راحت تر بنویسیم و در آخر درس فعالیت های مربوط به درست نویسی و تصویر نویسی را دارید. جواب فعالیت های گام به گام درس هفتم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام نگارش هشتم درس هشتم

عنوان درس هشتم از نگارش هشتم، دگرگونه ببینیم و گونه گون بنویسیم، می باشد. دیگر فعالیت های نگارشی این درس نیز مروبط به درست نویسی و حکایت نگاری است. جواب فعالیت های گام به گام درس هشتم نگارش هشتم را می توانید از باکس دانلود، دانلود کنید.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 4

ا
امیر حسین

ممنون دمتون گرم بیست گرفتم????

د
دبیر ادبیات

عالی بود خدا خیرتون بده

f
f

عالی بود خیلی ممنون

عالی بود خیلی خوب بود