دانلود گام به گام فارسی هشتم

دانلود رایگان گام به گام فارسی هشتم شامل معنی شعر، جواب خودارزیابی ها و فعالیت های نوشتاری مطابق با کتاب درسی 99-1400

گام به گام فارسی هشتم (معنی شعر و جواب خودارزیابی ها)

از دید بسیاری از دانش آموزان فارسی درس شیرینی است آنقدر شیرین که حتی روخوانی درس های آن لذت بخش است به خصوص روخوانی شعرهای موجود در کتاب.

ما در این صفحه گام به گام فارسی هشتم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام معنی تمام شعرهای کتاب، حواب خودارزیابی ها و جواب فعالیت های نوشتاری را در بردارد.

گام به گام فوق در دو بخش تنظیم شده؛ در بخش اول معنی شعرهای موجود در کتاب آورده شده است و در بخش دوم می توانید جواب خودارزیابی ها را ببینید.

فایل گام به گام با کتاب فارسی سال تحصیلی جاری یعنی سال 99-1400 همخوانی دارد و این موضوع بررسی شده است.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هشتم به صفحه گام به گام هشتم بروید.

گام به گام فارسی هشتم

گام به گام فارسی هشتم را می توانیداز طریق لینک موجود در باکس دانلود دریافت کنید. تاکید می کنیم که برای دانلود نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

برای آنکه استفاده بهتری از گام به گام داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا خودتان فعالیت های نوشتاری و خودارزیابی های کتاب را جواب دهید و سپس برای آنکه از درستی جواب های خود مطمئن شوید، به گام به گام نگاهی بیاندازید.

در مورد معنی شعرهای موجود در کتاب نیز همین پیشنهاد را به شما می کنیم. در ابتدا خودتان سعی کنید معنا و مفهوم شعرهای موجود در کتاب را بفهمید و سپس برای آنکه ببینید آیا برداشتتان درست بوده یا نه به گام به گام مراجعه کنید.

فایل گام به گام فوق، معنی اشعار و جواب خودارزیابی های تمام درس های کتاب را به صورت یکجا دربردارد. اما اگر می خواهید گام به گام مربوط به هرفصل را به طور جداگانه داشته باشید، باز هم می توانید روی همکلاسی حساب کنید.

در باکس دانلود که در انتهای صفحه آمده است، لینک صفحات مربوط به گام به گام هرفصل از فارسی هشتم گنجانده شده است. با کلیک بر روی هر لینک به صفحات مربوط هدایت خواهید شد و در آنجا می توانید گام به گام هر فصل از فارسی هشتم را به صورت جداگانه دانلود کنید.

اگر به فهرست کتابتان نگاهی بیاندازید خواهید دید که فارسی هشتم در شش فصل ارائه شده است. هر فصل شامل چندین درس، حکایت و روان خوانی است. فارسی هشتم در مجموع شامل هفده درس می شود.

البته علاوه بر شش فصل گفته شده ، دو فصل دیگر نیز با نام فصل آزاد در کتاب گنجانده شده است.

محتوای فصل های آزاد با خود شما و دبیرانتان است و موضوعشان با توجه به فرهنگ و ادبیات بومی تعیین می شود. در حقیقت در این فصل ها فرصتی فراهم می شود تا خودتان در تولید محتوای کتاب فارسی مشارکت داشته باشید.

گام به گام فارسی هشتم فصل اول

گام به گام فصل اول فارسی هشتم شامل درس 1 ( پیش از اینها ) و درس 2 (خوب جهان را ببین! صورتگر ماهر) کتاب درسی فارسی هشتم می باشد. در گام به گام فصل اول در ابتدای هر درس معنی لغات و عبارت های مهم آن درس قرار گرفته و در ادامه جواب بخش های گفت و گو، نوشتن و معنی شعر آورده شده است.

گام به گام فارسی هشتم فصل دوم

ترجمه لغات، عبارات مهم و معنی شعر این فصل در گام به گام فصل دوم فارسی هشتم گردآوری شده است. این فصل درس 3 و 4 کتاب درسی با عنوان های ارمغان ایران و سفر شکفتن را دربرمی گیرد. درس 5 کتاب فارسی هشتم درس آزاد می باشد و در این گام به گام وجود ندارد.

گام به گام فارسی هشتم فصل سوم

گام به گام فصل سوم فارسی هشتم سه درس را دربرمیگیرد که شامل جواب کلیه تمرین ها و ترجمه متن درس های ِراه نیک بختی، آداب نیکان و آزادگی می شود که به ترتیب درس های 6 و 7 و 8 کتاب درسی فارسی هشتم می باشد. در گام به گام فصل سوم در ابتدای هر درس ترجمه لغات و عبارت مهم آمده است و سپس به ترتیب پاسخ خودارزیابی، گفت و گو، نوشتن و معنی عبارت ها و بیت های حکایت قرار گرفته است.

گام به گام فارسی هشتم  فصل چهارم

گام به گام فصل چهارم فارسی هشتم مانند فصل قبل 3 درس کتاب درسی فارسی هشتم آورده شده است. این فصل شامل ترجمه لغات و عبارت مهم درس، پاسخ خودارزیابی، گفت و گو، نوشتن و معنی عبارت ها و بیت های حکایت درس های 9، 10 و 11  با عناوین نوجوان باهوش، آشپززادۀ وزیر، گریۀ امیر، قلم سحرآمیز، دو نامه و پرچم داران می باشد.

گام به گام فارسی هشتم فصل پنجم

گام به گام فصل پنجم فارسی هشتم درس های 12، 13 و 14 یعنی درس های شیر حق، ادبیات انقلاب و یاد حسین (ع) را پوشش می دهد. در ابتدای هر درس معنی لغات و عبارت های مهم آن درس قرار گرفته و در ادامه جواب بخش های گفت و گو، نوشتن و معنی شعر آورده شده است.

گام به گام فارسی هشتم فصل ششم

گام به گام فصل ششم فارسی هشتم شامل درس های 16 و 17 کتاب فارسی هشتم است. در این گام به گام می توانید ترجمه لغات، عبارات مهم و معنی شعردرس 16 با عنوان آرزو و درس 17 با عنوان شازده کوچولو را مشاهده کنید.


نظرات ارسال شده 4

ف
فاطمه

عالی بود ممنون از شما????????

ح
ح

خیلی عالی بودنی و لغات هم کامل بود

ش
شبی

خیلی کامل و عالی بود همه معانی و بیت های شعرو داره عالیییییییییییییییییی

ن
نرگس

عالی بود و کامل