دانلود کتاب کارآفرینی دهم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی می باشد. کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی می باشد .

برای دانلود تمامی کتاب های درسی دهم تجربی به صفحه کتاب دهم تجربی مراجعه کنید .

در ادامه بخش هایی از کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی می باشد که فایل کامل کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

تیپ های شخصیتی 

مدل تیپ های شخصیتی شامل چهار نوع تیپ شخصیتی دارای تسلط، تأثیرگذار، دارای ثبات و وظیفه شناس است. این مدل بیانگر آن است که شما دارای چه ویژگی های شخصیتی، توانایی ها، مهارت ها و قابلیت هایی هستید. برای اینکه بتوانید مسیر تحصیلی ـ شغلی آیندۀ خود را به شکل صحیحی ترسیم نمایید، باید شناخت کافی و درستی از شخصیت خود داشته باشید. به طوری که چنانچه بخواهید در شغلتان موفق باشید، باید شغل شما با روحیات تان سازگار باشد. همچنین این مدل می تواند به عنوان مدل رفتاری برتر در بسیاری از موقعیت های دیگر نظیر ارتباطات، فروش، کارتیمی، روابط خانوادگی، انتخاب همسر، فعالیت های ورزشی، انتخاب کار، مذاکره، خدمات مشتریان، بازاریابی، مدیریت زمان و تعیین اهداف روابط اجتماعی، مورد استفاده قرار گیرد. این مدل رفتاری نحوۀ ارتباط و تعاملت افراد با شما و همچنین اصول و نحوۀ برخورد شما با افراد دیگر را نشان می دهد

فعالیت 

انتخاب تیپ شخصیتی خودتان: با کمک دبیر خود فعالیت های زیر را انجام دهید. با توجه به ویژگی های شخصیتی خود، یک تیپ را انتخاب کنید (فقط حق انتخاب یک تیپ را دارید). افراد مربوط به هر تیپ شخصیتی در یک تیم قرار بگیرید. برای تیم خودتان راهنما تعیین کنید و سپس گام های زیر را طی کنید ... .


نظرات ارسال شده 0