دانلود کتاب های یازدهم تجربی

دانلود کتاب های یازدهم تجربی شامل فیزیک، ریاضی، شیمی، زمین شناسی، زیست شناسی، زبان، آزمایشگاه علوم تجربی، دین و زندگی، عربی، انسان و محیط زیست، تاریخ معاصر، فارسی و نگارش

پایه یازدهم دومین مقطع تحصیلی درمتوسطه دوم است.  در پایه یازدهم تجربی کتاب های فیزیک، ریاضی، شیمی، زمین شناسی، زیست شناسی، زبان، آزمایشگاه علوم تجربی، دین و زندگی، عربی، انسان و محیط زیست، تاریخ معاصر، فارسی و نگارش در طی دو نیم سال تحصیلی تدریس می شود.

در این پست مجموعه کتاب های درسی یازدهم تجربی برای دانلود دراختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه متن ابتدا بخشی از هر کتاب آمده است و سپس لینک دانلود کتاب تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن  فایل پی دی اف هر کتاب را می توانید دریافت کنید.

دانلود کتاب فیزیک یازدهم تجربی

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب فیزیک یازدهم تجربی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب فیزیک یازدهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

انرژی خازن

وقتی صفحه های خازن دارای بار الکتریکی می شوند در خازن انرژی ذخیره می شود. برای اینکه انرژی ذخیرهشده در خازن را مشاهده کنیم، کافی است دو سر یک خازن پرشده را به دو سر یک لامپ ٔ کافی زیاد باشد، لامپ برای کوچک وصل کنیم. به شرط آنکه ظرفیت و اختلاف پتانسیل خازن به اندازه مدتی روشن و سپس خاموش می شود

دانلود کتاب ریاضی یازدهم تجربی

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی یازدهم تجربی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب ریاضی یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

تابع لگاریتمی و ویژگی های آن

بسیاری از اندازه گیری ها در علوم مختلف، طیف وسیعی از اعداد را در برمی گیرد که برای سادگی محاسبات، می توان آنها را توان هایی از یک عدد خاص در نظر گرفت و اندازه های بسیار بزرگ را در ابعاد بسیار کوچک تری نشان داد یا اندازه های بسیار کوچک را در ابعاد مناسب نمایش داد. کاربرد این ساده سازی محاسبات در علوم مختلف مانند فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، جمعیت شناسی، مهندسی و... مشهود است.

دانلود کتاب شیمی یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب شیمی یازدهم  را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب شیمی یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

رفتار عنصرها و شعاع اتم

رفتارهای فیزیكی فلزها شامل داشتن  جلا، رسانایی الكتریكی و گرمایی، خاصیت چكش خواری، شكل پذیری (مانند قابلیت ورقه و مفتول شدن)و... است. در حالی كه رفتار شیمیایی فلزها به میزان توانایی اتم آنها به از دست دادن الكترون وابسته است. هر چه اتم فلزی در شرایط معنی آسان تر الكترون از دست بدهد، خصلت فلزی بیشتری دارد و فعالیت شیمیایی آن بیشتر است.

دانلود کتاب زمین شناسی یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب زمین شناسی یازدهم را مشاهده می کنید .فایل کامل کتاب زمین شناسی یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

آبدهی

سرعت حرکت آب در نقاط مختلف یک رود، متغیر است. اندازه گیری سرعت آب و آبدهی رود، به صورت روزانه و یا در دوره های زمانی طولانی تر و به روش های مختلف انجام می شود. با تعیین سرعت آب در یک رود یا کانال و اندازهگیری سطح مقطع آن، میتوان مقدارآب دهی (دبی) را محاسبه کرد.

دانلود کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

  بویایی

 گیرنده‌های بویایی درسقف حفره بینی قرار دارند. این گیرنده ها یاخته های عصبی اند که دندریت هایشان مژک داراست. مولکولهای ِ هوای تنفسی این یاخته ها را تحریک بودار می کنند.آسه (آ کسون) این یاخته ها پیام های بویایی را به  لوب های پیازهای  بویایی مغزآنها را مشاهده کردید می برند پیام های بویایی سرانجام به قشر مخ ارسال می شود.

دانلود کتاب زبان یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب زبان انگلیسی یازدهم  را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

    Languages of the World

Language is a system of communication. It uses written and spoken forms. People use language to communicate with each other in a society. They exchange knowledge, beliefs, wishes, and feelings through it. Languages vary greatly from region to region. They are so different that a person may not understand the language of someone from another region, country or continent. It is not surprising to hear that today about 7000 languages exist in the world. There are more than 2000 languages in Africa, 1000 in the Americas, more than 2250 in Asia, about 230 in Europe, and more than 1300 in Oceania.  

دانلود کتاب آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

ترتیب و توالی

 ترتیبی که پدیده ها و رخدادها براساس آن انجام شده اند، بیانگر تقدم و تأخر زمانی انجام شدن آنهاست. البته ترتیب و توالی، مراحل انجام یک فرایند یا ترتیب چیدمان اجزای یک دستگاه یا وسیله را نیز نشان می دهد. برای بیان ترتیب و توالی موضوعات از واژه های کلیدی شامل به عنوان اولین، سپس، بعدی، سرانجام و آخرین استفاده می شود. برخی پدیده ها و موضوعات ممکن است در یک زمان رخ دهند. در این حالت از واژه های ضمن اینکه، در طی و .... برای بیان رخ دادها یا واقعیت های علمی استفاده می کنند. برای مثال متن صفحه بعد را بخوانید و پیرابندهای خالی را پر کنید

دانلود کتاب دین و زندگی یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب دین و زندگی یازدهم را می‌توانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت کنید.

تحریف در معارف اسلامی و جعل احادیث

 برخی از عالمان وابسته به بنی امیه و بنی عباس و گروهی از علمای اهل کتاب یهودی و مسیحی مانند کعب االحبار که ظاهرا مسلمان شده بودند، از موقعیت و شرایط برکناری امام معصوم استفاده کردند و به تفسیر و تعلیم آیات قرآن و معارف اسلامی، مطابق با افکار خود و موافق با منافع قدرتمندان پرداختند پیامبران برای مردم نقل میکردند. این برخی از آنها در مساجد و می نشستند وداستان های خرافی درباره پیامبران برای مردم نقل می کردند این مطالب به کتاب  های تاریخی وتفسیری راه یافت وسبب گمراهی بسیاری از مسلمانان شد.

دانلود کتاب عربی یازدهم 

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب عربی یازدهم (مشترک ریاضی و تجربی) را مشاهده می کنید.  فایل کامل کتاب عربی یازدهم  را در بخش دانلود دریافت نمایید.

التمرین الاول :ای کلمه من کلمات معجم الدرس تناسب التوضیحات التالیه ؟

1)جعله حراما :

2)الذی لیس حیا :

3)الذنوب الکبیره :

4)الذی یقبل التوبه عن عباده :

5)تسمیه الاخرین بالاسماء القبیحه :

6)ذکرما لا یرضی به الاخرون فی غیابهم :

دانلود کتاب انسان و محیط زیست یازدهم

کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب انسان و محیط زیست یازدهم  را میتوانید مطالعه کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود دریافت نمایید.

تجربه های موفق در حفاظت خاک

 رفع آلودگی خاک فرایندی طولانی مدت و پرهزینه است و به روشهای مختلف شیمیایی ، فیزیکی و زیستی انجام می گیرد. کم هزینه ترین و  به وسیله برخی از موجودات زنده صورت میگیرد و آن را زیست پالایی کم خطرترین این روشها حذف زیستی آلودگی است که معموال میگویند. گیاه پالای رفع آلودگی خاک توسط گیاهان است.

احداث بزرگترین سایت پاکسازی خاکهای آلوده به مواد نفتی

 بزرگترین سایت پاکسازی خاک های آلوده به مواد نفتی پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در منطقه اصفهان احداث شد

دانلود کتاب تاریخ معاصر یازدهم

دانلود کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب تاریخ معاصر یازدهم  (مشترک ریاضی و تجربی) را می‌توانید مطالعه کنید. فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید.

  تلاش برای اعادۀ حاکمیت ایران بر قفقاز

قاجارها درست در زمانی به قدرت رسیدند که ایران درگیر رقابت های دولت های اروپایی شده بود. کاترین کبیر امپراتریس روسیه و جانشینان او می خواستند بر گرجستان که تحت حاکمیت مسیحیان بود و خان نشین های قفقاز که تحت کنترل مسلمانان بود، استیلای کامل خود را برقرار سازند. درحالی که اینها  سرزمین هایی بودند که زمانی تحت حاکمیت صفویه قرار داشت وآقا محمد خان قاجاریه مدعی آن بود وی برای اعمال حاکمیت دوباره بر ایالت های شروان وگرجستان که دردوران زند به زیر سلطه روس  ها رفته بودند دست به تلاش هایی زد یکی ازموفقیت های وی بازپس گیری شهر تفلیس ازدست روس ها درسال 1174ش بود اما بعدا در لشکر کشی به قفقاز توسط عده ای ازهمراهانش به قتل رسید

دانلود کتاب فارسی یازدهم

دانلود کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب فارسی یازدهم را مشاهده می کنید. فایل کامل کتاب فارسی یازدهم  را در بخش دانلود دریافت نمایید.

به انواع وابسته هاي پیشین توجه کنید :

صفت پرسشي -> کدام روز

صفت تعجبی ->عجب روزی

صفت اشاره ->آن روز

صفت مبهم -> هرروز

صفت شمارشی اصلی ->یک روز

صفت شمارشی ترتیبی (یا پسوند ُ مین )-> دومین روز

صفت عالی ->بهترین روز

دانلود کتاب نگارش یازدهم

دانلود کتاب های یازدهم تجربی

در ادامه بخش هایی از کتاب نگارش یازدهم را مشاهده می کتید. فایل کامل کتاب نگارش یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

زمان و مکان

عید تازه از راه رسیده بود. مردم دیگر با سورتمه رفت و آمد نمی کردند. برف های دوروبر خانه های روستایی وجوی ها آب شده وجاری شده بودند دودختر که همسایه هم بودند کنارچاله پرازآب گل الودی که بین کوچه تنگ دوحیاط درست شده بود ومی خواستند با هم بازی کنند یکی ازدخترها کوچک تر از دیگری بود بلوز سورمه ای پوشیده بود هردو بلوز نوپوشیده بودند دختری که کوچک تر بود بلوز سورمه ای پوشیده بود لباسش زرد رنگ تر بود ولی هردو روسری قرمز سرشان کرده بودند

 

برای دانلود کتاب های یازدهم تجربی به باکس زیر مراجعه کنید


نظرات ارسال شده 0