دانلود کتاب فارسی پنجم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب فارسی پنجم ابتدایی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب فارسی پنجم ابتدایی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی فارسی پنجم دبستان می باشد. کتاب فارسی پنجم ابتدایی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی فارسی پنجم ابتدایی می باشد .

برای دانلود تمامی کتاب های درسی پنجم دبستان به صفحه  کتاب های پنجم دبستان  مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب فارسی پنجم ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب فارسی پنجم ابتدایی را در بخش دانلود دریافت نمایید

رازگل سرخ

در دشتی بزرگ و سرسبز، پروانهای زندگی میکرد، با بال هایی زیبا و خوشرنگ. پروانه آنقدر زیبا بود که پروانه های دشت همیشه دربارهی او حرف میزدند و بعضی از آنها به زیبایی بال های او حسرت میخوردند. هر روز صبح که خورشید زیبا از پشت کوه بیرون می آمد، پروانه از خواب بیدار می شد؛ صورتش را با شبنم گلها میشست. بعد به سراغ برکهای مي رفت که در کنار دشت قرار داشت، چرخی روی آن میزد و بال های رنگارنگش را در آب میدید و زیبایی خودش را تحسین میکرد. او با غرور شاخک هایش را باال می گرفت و در دشت به پرواز در میآمد تا بال های زیبایش را به نمایش بگذارد.

کتاب فارسی پنجم دبستان

یک روز هنگام غروب که خورشید، نورش را پشت کوهها پنهان می کرد، پروانه ها دور هم جمع شدند. آنها دربارهی غرور و خودبینی پروانه با برکه صحبت کردند و از او خواستند تا کاری کند که پروانه، دیگر نتواند خودش را در آب برکه تماشا کند.

صبح روز بعد، پروانه از خواب بیدار شد. مثل همیشه به سراغ برکه رفت تا خود را در آب تماشا کند و از زیبایی بالهایش ّ لذت ببرد. وقتی به برکه رسید، ناگهان برکه با کمک نسیم ملا یمی که می وزید، شروع به تکان خوردن کرد و موجهای کوچکی روی خودش به وجود آورد............

 

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 2

Mohdeseh ebrohimi

عالی بود من همیشه کتاب هام رو از همکلاسی دانلود می کنم

م
محدثه ابراهیمی

عالی بود ممنون کارم راه افتاد