دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 زبان و پاسخنامه کلیدی

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 96 زبان به همراه پاسخنامه کلیدی سوالات را در این بخش دریافت نمایید .

توضیح دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 زبان و پاسخ کلیدی

دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی زبان های خارجه بعد از برگزاری آزمون در تیر ماه در زمان اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته شد . دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 زبان خارجه داخل کشور شامل دو بخش دفترچه سوالات عمومی  و دفترچه سوالات اختصاصی می باشد که در بخش اختصاصی شامل سوالات زبان اختصاصی می باشد . پاسخنامه کلیدی سوالات کنکور سراسری 96 رشته زبان که توسط سازمان سنجش منتشر شده است در این فایل به همراه دفترچه سوالات کنکور زبان 96 آماده شده است و به صورت یک فایل کامل می توانید دانلود نمایید . مطالعه دفترچه سوالات کنکور زبان 96 به همراه پاسخ نامه تشریحی کامل سوالات و کلید تستی سوال ها و همچنین دفترچه سوالات کنکور سراسری زبان های خارجه در سالهای اخیر تمام داوطلبان کنکور زبان توصیه می گردد تا با روش طرح سوالات در سال های اخیر آشنایی پیدا نمایند .

دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 زبان و پاسخنامه کلیدی

تحلیل دروس عمومی کنکور سراسری 96 زبان

تحلیل سوالات کنکور سراسری 96 در رشته ی زبان در این بخش را از دیدگاه داوطلبانی که در کنکور 96 زبان شرکت کرده اند پیگیری و بررسی میکنیم . پاسخنامه تشریحی تمام دروس کنکور زبان 96 در فایل دانلودی وجود دارد و می توانید سوالات و پاسخ تشریحی تمام دروس در کنکور سراسری 96 زبان را دانلود نمایید . در کنکور سراسری 96 زبان از نگاه داوطلبان درس های ادبیلت فارسی و عربی سطح مناسبی داشته اند اما درس های دینی و زبان انگلیسی سطح سختی داشته اند .

تحلیل دروس اختصاصی کنکور سراسری 96 زبان

در ادامه  به تحلیل سوالات درس زبان اختصاصی در کنکور 96 زبان میپردازیم . از نظر بیشتر داوطلبان سطح سوالات زبان تخصصی مناسب بوده اما تعدادی از داوطلبان نیز سطح سوالات را سخت اعلام کرده اند .در بخش نظرات می توانید نظر خود را در مورد سطح سوالات آزمون سراسری 96 زبان با دوستان خود به اشتراک بگزارید .

نویسنده : پیمان عربشاهی
حجم : 4.76 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

ب
بلک مون

عالی بود

م
محمدی

خیلی ممنون. همه سایتا پی دی اف بی کیفیت سازمان سنجشو کپی کردن گذاشتن تو سایتشون ولی برا شما با کیفیت بود تصاویر.

N
N

پاسخ نامه تشریحی هم قرار بدید لطفا

N
N

عالی