دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 انسانی و پاسخنامه تشریحی و کلید

دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 در رشته ی انسانی با پاسخ تشریحی سوالات اماده دریافت می باشد .

توضیح دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 انسانی و پاسخ تشریحی

دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی انسانی  بعد از اتمام آزمون گروه انسانی در زمان اعلام شده بر روی وبسایت سازمان سنجش آموزش قرار گرفت . دفترچه سوالات کنکور سراسری 96 گروه انسانی داخل کشور شامل دو بخش دفترچه سوالات عمومی  که در بین تمام رشته ها مشترک است و شامل درس ادبیات و زبان فارسی ، عربی ، دین و زندگی و زبان انگلیسی و دفترچه اختصاصی که شامل درس های ریاضی ، اقتصاد ، ادبیات اختصاصی ، عربی اختصاصی ، تاریخ و جغرافیا ، علوم اجتماعی ، فلسفه و منطق و روان شناسی می باشد . پاسخنامه تشریحی سوالات کنکور سراسری 96 رشته انسانی که توسط دبیر های مربوطه پاسخ داده شده است به همراه کلید حل سوالات کنکور که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است در فایل انتهای توضیحات می توانید دانلود نمایید . مطالعه دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور انسانی 96 به همراه پاسخ نامه تشریحی کامل به تمام داوطلبان گروه رشته ی انسانی توصیه می گردد . 

دانلود دفترچه سوالات کنکور 96 انسانی + پاسخنامه تشریحی و کلید

تحلیل دروس عمومی کنکور سراسری 96 انسانی

تحلیل سوالات کنکور سراسری 96 رشته ی انسانی در این بخش را از نظر داوطلبانی که در این ازمون سراسری 96 شرکت کرده اند پیگیری میکنیم . پاسخنامه تشریحی تمام دروس کنکور انسانی 96 در فایل زیر به طور کامل وجود دارد که با مراجعه به بخش دانلود ها در همین بخش می توانید سوالات و پاسخ تشریحی تمام دروس در کنکور سراسری 96 انسانی را دریافت کنید . از نظر داوطلبان کنکور انسانی سال 96 سوالات درس زبان و ادبیات فارسی در حد انتظار بوده اما سوالات سختی نیز وجود داشته است . سوالات درس عربی اکثر داوطلبان به سطح مناسب سوالات در کنکور 96اشاره کرده اند . در مورد درس دین و زندگی و درس زبان انگلیسی سوالات سطح نسبتا سختی را داشته اند .

تحلیل دروس اختصاصی کنکور سراسری 96 انسانی

در ادامه پست دفترچه سوالات کنکور 96 انسانی و پاسخنامه تشریحی به تحلیل سوالات دروس اختصاصی رشته ی انسانی در کنکور سراسری سال 96 میپردازیم . در درس ریاضی اغلب داوطلبان به سخت بودن سوالات اشاره داشته اند و در درس اقتصاد به مناسب بودن سطح سوالات اشاره شده است . در درس های ادبیات و عربی اختصاصی ،تاریخ و جغرافیا ، علوم اجتماعی ، فلسفه و منطق و روان شناسی نظرات در بین سطح متوسط تا دشوار متغییر بوده است .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 13.12 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 12

.
.

عالی بود ممنون❤❤

ن
ناشناس

این کنکور نظام جدیده یا قدیم ؟

.
.

واقعا عالی بود. دستتون درد نکنه... همگی میتونن به راحتی سوال های کنکور رو بگیرن و استفاده کنن.

M
Mohammad

فدای همتون ❤❤درجه۱

آ
آقا پسر

خیلی خوب بود ممنون

N
N

خوبه

م
محمد

بسیار عالی....❤❤

N
N

خوبه انشاالله رتبه بیاریم

م
مریم

عالی . خسته نباشید .

N
N

دمتون گرم❤

N
N

سپاس

ا
افسانه

عالی بود خییلی ممنون

N
N

عالیه مرسی