جزوه فصل دو شیمی پیش دانشگاهی ( تعادل شیمیایی )

فصل تعادل شمیایی از کتاب شیمی پیش دانشگاهی جزء فصل های مهم این کتاب به شمار میرورد.

توضیحات جزوه فصل دو شیمی پیش دانشگاهی

امروز برای کنکوری های عزیز جزوه فصل دو شیمی پیش دانشگاهی که توسط استاد  زارع آماده شده است را قرار می دهیم.جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل دوم شامل درسنامه ای جامع از این فصل است و با ارائه ی جدول های مقایسه ای مطالب را بسیار عالی توضیح داده شده است. در پایان هر موضوع  تست های تالیفی و کنکور سراسری داخل و خارج کشور به همراه پاسخ نامه ی تشریحی برای داوطلبان هر دو گروه تجربی و ریاضی آماده شده است.

 جزوه فصل دو شیمی پیش دانشگاهی ( تعادل شیمیایی )

درباره فصل دو شیمی پیش دانشگاهی و بودجه بندی آن

فصل دوم شیمی پیش دانشگاهی همانند سایر فصل های شیمی پیش دانشگاهی هر ساله تعداد قابل توجهی از سوالات درس شیمی در کنکور سراسری در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی را به خود اختصاص داده است. در بودجه بندی فصل دو شیمی پیش در چند سال اخیر برای برای رشته ی تجربی به طور میانگین هر ساله سه تست مطرح شده است و در کنکور 96 نیز سه تست از این فصل طرح شده است.در کنکور ریاضی فصل دو شیمی پیش دانشگاهی با افت و خیز همراه بوده به طوری که در کنکور 92و93یک تست از آن مطرح شده است اما در کنکور 94 و 95 و 96 سه تست را به خود اختصاص داده است

فصل تعادل شیمیایی شیمی پیش دانشگاهی برای رشته های ریاضی و تجربی اهمیت بالایی دارد و استفاده از درسنامه ها و تست های تالیفی که بر پایه سوالات کنکور سراسری طراحی شده باشد بسیار مهم است.سوالات کنکور سراسری در سال های گذشته با تغییرات زیادی مواجه بوده و طراحی سوالات بر پایه ی مفهوم مطالب استوار است . بنابراین تغییر شیوه ی مطالعه و استفاده از منابع برتر کنکوری موفقیت شما را در کنکور سراسری دوچندان خواهد کرد.سوالات فصل دو شیمی پیش دانشگاهی می تواند در دو بخش مسائل حلی و مطالب حفظی مطرح شود. بنابراین برای پاسخگویی به سوالات این فصل تسلط کامل بر هر دو بخش حفظی و حلی بسیار مهم است.

فصل دوم شیمی سال چهارم شامل مسائل ثابت تعادل ، تفسیر ثابت تعادل ، خارج قسمت واکنش ، اثر غلظت بر تعادل ، اثر فشار و کاتالیزگر بر تعادل ، اثر دما بر تعادل و فرایند هابر می باشد و احتمال مطرح شدن سوال در تمام بخش های ذکر شده وجود دارد و باید داوطلب بر تمام این بخش ها تسلط کامل داشته باشد.

کنکوری سخت کوش هر گونه نظری که در مورد جزوه فصل دوم شیمی پیش دانشگاهی دارید رو حتما برامون تو بخش نظرات بنویسین.

نویسنده : علیرضا زارع
حجم : 3.65 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 9

S
Sana Doostkami

لطفا نسخه iOS اپ رو هم بزنيد

N
N

یعنی هیچ کدومتون یه جزوه برا گذروندن ترم ندارین؟!!!!این جزوه برا کنکوره که

ک
کیوان

عرض سلام وادب احترام جناب زارع بسیار عالی و پرمحتوا و کامل بود تشکر فراوان از شما و عرض خسته نباشید فراوان خدمت شما استاد بزرگوار........

N
N

اصلا علیرضا یعنی الگو تدریس تو شیمی.کاشکی بقیه هم مثل اون باشن..علیرضا محصولاتت حرف ندارن

N
N

حرف نداره خیلی ممنونم ازتون خیلی جالبن

N
N

خیلی خوب بود، خسته نباشید

N
N

خوبه خسته نباشید

N
N

خوبه

N
N

خوبه