جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول

جزوه فصل سینتک شیمیایی از کتاب شیمی پیش دانشگاهی شامل درسنامه و نکات کنکوری است که در این پست میتوانید آن را دانلود نمایید.

جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول 

 در این پست جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول با نام سینتیک شیمیایی را برای دوستان کنکوری قرار داده ایم . در بودجه بندی فصل اول شیمی پیش دانشگاهی به طور میانگین  در رشته ی ریاضی هرساله دو تست و در رشته ی تجربی سه تست مطرح شده است و در کنکور 96 دو تست از این فصل برای هر دو گروه تجربی و ریاضی مطرح شده است. شیمی در کنکور سراسری درسی مهم برای هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی می باشد. داوطلبان در آغاز مطالعه هر فصل باید به بودجه بندی هر فصل در کنکور سراسری و اینکه کدام مبحث بیشتر مورد سوال واقع شده توجه کنند تا بر اساس آن زمان اختصاص یافته برای هر فصل را تعیین کنند اما این بدان معنی نیست که از مطالعه ی فصل هایی که در کنکور سراسری کمتر از آنها سوال مطرح شده صرفه نظر کنند در واقع باید مطالعه تمام فصل ها برای کنکور ضروری است.

 جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول

توضیحات جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول

جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول توسط آقای سالاری تالیف شده است. در جزوه کنکوری شیمی فصل سینتیک شیمیایی تمام مطالب مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات کنکور مطرح شده است و قسمت های مهم کنکور تاکید بیشتری روی آن شده است. مثال هایی برای سوالات محاسباتی آورده شده است تا داوطلب با این نوع از سوالات آشنایی بیشتری پیدا کند. امکان دارد بعضی از سوالات سایر فصل ها با فصل سینتیک ترکیب شوند روندی که در سال های اخیر چند بار در سوالات کنکور سراسری دیده است . استفاده از درسنامه ها مفهومی هم برای مطالعه بسیار مهم است.

سوالات فصل اول شیمی پیش دانشگاهی همانند سوالات سایر فصل ها در کنکور سراسری سالهای گذشته به طرف مفهومی و ترکیبی شدن سوالات پیش رفته است . با سبک جدیدی که در سوالات وجود دارد باید داوطلبان کنکور نحوه ی مطالعه ی خود را بصورت عمقی و مفهومی تغییر دهند و از تست هایی تالیفی که از روند سوالات مفهومی سال های اخیر پیروی میکنند استفاده کنند.

فصل سینتیک کتاب شیمی سوم دبیرستان درباره سرعت ، کانالیزگرها، قانون سرعت و نظریه ها و سایر موارد پرداخته است . در سوالات کنکور معمولا از هر دو بخش تئوری و محاسباتی استفاده میشود که با مطالعه منظم و مفهومی پاسخگویی به هر دو بخش از سوالات مطرح شده در کنکور میتواند به راحتی امکان پذیر باشد. علاوه بر مطالعه سوالات کنکور داخل کشور باید داوطلبان به مطالعه سوالات کنکور سراسری خارج از کشور نیز اقدم نمایند.

دوستان عزیز کنکوری لطفا نظر خود را درمورد جزوه سینتیک شیمایی پیش دانشگاهی در بخش نظرات این پست بنویسید و هرگونه نظر دارید با مجموعه ی همکلاسی در میان بزارید

نویسنده : دکتر سالاری(شیمی)
حجم : 7.91 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 13

ع
عبداله ابراهیمی

جزوه بسیارعالی بود

N
N

دایی سالار عالی بود

ر
رضازاده

مطالبتون عالین از زحماتتون تشکر میکنم

N
N

عالی

N
N

like

N
N

خوب.

N
N

عالیه حرف نداره

م
محمد

خوبه

N
N

عالیه

N
N

عالی بود لطفا لایک بدید

N
N

عالی است

N
N

خوبه تقریبا برای تست کاربرد داره

N
N

خوب و جامع بود. همه نکات رو داشت