۳۸۳ هزار نفر در کنکور سراسری 96 انتخاب رشته کردند

دکتر حسین توکلی گفت: مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۶ فردا ۲۵ مرداد پایان می یابد و داوطلبان تا این زمان فرصت دارند، کدرشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

۳۸۳ هزار نفر در کنکور سراسری 96 انتخاب رشته کردند

 مشاوره عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور 96 در گروه های مربوطه می توانند با ورود به وبسایت سازمان سنجش  علاوه بر مشاهده دفترچه انتخاب رشته میتوانند راهنمای عملی و اصلاحات اعلام شده از سوی سازمان سنجش را مطالعه و نسبت به انتخاب و مرتب کردن رشته های مورد علاقه بر اساس کارنامه خود اقدام نمایند.

مشاوره عالی سازمان سنجش افزود: تاکنون ۳۸۳ هزار و ۳۹۷ نفر اقدام به انتخاب رشته کرده اند و به برای داوطلبانی که هنوز موفق به انتخاب رشته ی کنکور سراسری 96 نشده اند و با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اصلاحات و رشته ی های جدید ، مهلت انتخاب رشته روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ساعت 24 تمدید شده است.

دکتر حسین توکلی یادآور شد:متقاضیانی که مایل به پذیرش در رشته های بدون آزمون که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد نیز میتوانند با مراجعه با سایت سازمان سنجش ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. وی اعلام کرد تا اکنون ۳۳ هزار و ۹۸۹ نفر در این دوره های بدون آزمون ثبت نام نموده اند.