کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 و زمان دریافت

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 توسط سازمان سنجش اعلام شد .

درباره کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکترا 97 درج شده است شامل اطلاعات شخصی داوطلب ، اطلاعات تحصیلی و گروه آزمایشی و کد و نام رشته ی امتحانی می باشد . جهت حضور و شرکت در کنکور دکتری 97 به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد . بنابراین اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین در صورتی که در اطلاعات اشتباهی وجود داشته باشد نحوه ویرایش اطلاعات بسیار مهم می باشد که در ادامه به این مطالب اشاره خواهد شد . زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 97 از روز 1 اسفند لغایت 3 اسفند می باشد .

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 و زمان دریافت

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

طبق روال هر ساله تاریخ و زمان دقیق انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترا توسط سازمان سنجش اعلام می گردد . زمان دقیق دریافت کارت ورد به جلسه آزمون دکتری 97 درتاریخ 1 اسفند لغایت تاریخ 3 اسفند می باشد . کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97 در تاریخ یک اسفند تا سه اسفند بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که تمامی داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت و چاپ نمایند . 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 97

سازمان سنجش برای تمامی متقاضیان امکانی را به وجود آورده است تا در زمان ثبت نام بعضی از اطلاعات خود را بتوانند به صورت اینترنتی ویرایش نمایند که از جمله این اطلاعات می توان به معدل اشاره داشت . اطلاعاتی دیگری مانند اطلاعات شخصی قابل ویرایش نیست و داوطلبان برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص که توسط سازمان سنجش اعلام می شود مراجعه نمایند . دانشجویان سال آخر  ارشد و یا دکترا که حداکثر تا تاریخ 31 بهمن 96 فارغ التحصیل می شوند می توانند در مرحله ی دریافت کارت ورود به جلسه می توانند معدل فارغ التحصیلی خود را وارد نمایند . دانشجویان سال اخر مقطع ارشد و یا دکتری که تا حداکثر تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل میشوند در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترا میانگین نمرات واحد های درسی گذرانده خود را وارد نمایند .