نحوه پذیرش دانش آموزان مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم اعلام شد

نحوه پذیرش دانش آموزان مدارس تیزهوشان ( استعداد های درخشان ) در پایه ششم به هفتم اعلام گردید .

خبر نحوه پذیرش دانش آموزان مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم

آقای عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پروش اعلام کرد نحوه ی پذیرش دانش آموزان متقاضی در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان و هوش و استعداد تحصیلی دنش آموزان صورت میگیرد . بر این اساس برای پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم متوسطه در مدارس استعداد های درخشان بر اساس سنجش هوش و استعداد دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و بررسی سوابق تحصیلی آنها صورت میگیرد . آقای عمادی در ادامه اعلام کرد زمان جذب دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان در دهه ی سوم تیرماه خواهد بود .

بر اساس روش جدید جذب دانش آموزان در سال هفتم آزمون چند گزینه ای برگزار نمیشود و نحوه پذیرش بر اساس هوش و استعداد دانش آموزان خواهد بود و نیازی به شرکت در هیچ گونه کلاس برای امادگی قبلی ندارد .

همچنین رئیس مرکز سنجش اعلام کرد که نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی نیز بدون آزمون خواهد بود .

نحوه پذیرش دانش آموزان مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم اعلام شد

آقای عبدالرسول عمادی اعلام نمود تمامی دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم متوسطه لازم است تا مشخص شده نحوه پذیرش در مدارس تیزهوشان در مدارس عادی دولتی و یا غیر دولتی ثبت نام خود را انجام دهند و در صورتی که دانش آموزان در مرحله پذیرش موفق به ورود به مدارس تیزهوشان شوند نسبت به ثبت نام و انتقال آنها به مدارس استعداد های درخشان اقدام می شود .