مصاحبه با رتبه یک کنکور تجربی 96

از سری مصاحبه ها با نفرات برتر کنکور تجربی 96 مصاحبه ای کوتاه با نفر اول کنکور تجربی96 خواهیم داشت

مصاحبه با رتبه یک کنکور تجربی 96

مصاحبه ای کوتاه با رتبه یک کنکور تجربی 96 جناب آقای امیر حسین قاسمی نژاد. آقای قاسمی نژاد اهل شهرستان سیرجان می باشند. نفر اول کنکور تجربی 96 درباره خود می گوید که تا کنون در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده است. آقای قاسمی نژاد میگوید که کرمان استان محرومی می باشد و شهرستان سیرجان  از آن محرومتر و در آن هیچ کلاس کنکوری تشکیل نمی شده تا بتواند در کلاس های کنکوری شرکت کند. در ادامه می گویند که رشته ی پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم . در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده ام و میانگین روزانه یازده ساعت مطالعه داشته ام. بعد از دادن کنکور درصد های خود را محاسبه کردم و می دانستم  که نفر برتر کنکور هستم.

مصاحبه با رتبه یک کنکور تجربی 96

ادامه مصاحبه با رتبه یک کنکور تجربی 96

از اول راهنمایی در مدرسه تیزهوشان بوده ام و از همان ابتدا مسیر خود را که قبولی در رشته ی پزشکی بود انتخاب کردم و با همین هدف درس خواندم و  امروز با توجه به رتبه کسب شده  در کنکور سراسری قصد تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران را دارم و بعد از آن می خواهم  تخصص غدد و متابولیسم را انتخاب کرد.

S
Shima.t

من اهل استان کرمان هستم و هرگز کرمان استان محرومی نیست و بیش از هر شهر دیگر در کشور در ان کلاس کنکور برگزار میشود

a
ayda_niazi

استان کرمان و شهرستان سیرجان همه ساله قبولی های زیادی در رشته های تاپ میده، فقط کافیه 100 نفر اول کنکورو ببینید متوجه میشید که اصلا استان محرومی نیس، سطح علمی فوق العاده بالایی داره.