سوالات امتحان نهایی دوباره لو رفت

در روز گذشته بازار خرید و فروش سوالات امتحانات نهایی در تلگرام و اینستاگرام داغ شده است .

خبر سوالات امتحان نهایی دوباره لو رفت

با شروع فصل امتحانات و برگزاری امتحانات نهایی در دوره ی پیش دانشگاهی و سوم دبیرستان این سوالات قبل از برگزاری امتحان و در تلگرام و اینستاگرام به صورت گسترده خرید و فروش می شود . این کانال ها چند هفته قبل از شروع امتحانات نهایی تبلیغات خود مبنی بر فروش سوالات امتحانات نهایی را آغاز کرده اند و در صبح روز امتحان قبل از برگزاری این آزمون سوالات را به دست خریداران می رسانند . مسئله ی خرید و فروش سوالات نهایی در خرداد دو سال گذشته نیز روی داد و همزمان با شروع فصل امتحانات در خرداد 97 این مسئله دوباره تکرار شد . اولین سری سوالات لو رفته مربوط به درس دین و زندگی می باشد که طبق اعلام دانش آموزان این سوالات قبل از برگزاری امتحان در دست برخی از افراد بوده است . تعداد زیادی از کانال های تلگرامی اقدام به فروش سوالات امتحان نهایی قبل از برگزاری آزمون می نمایند که قیمت این سوالات در دروس عمومی مبلغی بین سی تا هفتاد هزار تومان برای دروس عمومی و تا نود هزار تومان برای دروس اختصاصی می باشد .

سوالات امتحان نهایی دوباره لو رفت

با توجه اینکه نمرات امتحانات نهایی در کنکور سراسری تا تاثیر می باشد لذا تامین امنیت برگزاری امتحان دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . نحوه لو رفتن سوالات امتحانات نهایی بدین صورت است که هنگام ارسال سوالات به حوزه های امتحانی قبل از شروع فرایند امتحان این سوالات باز می شوند که یک رویه ی غیر قانونی است و پس از باز کردن سوالات از سوالات عکس گرفته شده و برای ادمین کانال های تلگرام فرستاده می شود و با توجه به اینکه تعداد حزوه های امتحانی در سراسر کشور بسیار زیاد است نظارت بر این حوزه های امتحانی را سخت می کند . 

ر
رضا

وای به حال ما، با این اوضاع میان تاثیر 25 درصدی اعمال می کنند، البته خدا رو شکر که تاثیر قطعی نحس برداشته شد وگرنه دیگه کلا قطع امید میشدیم!