دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 توسط سازمان سنجش منتشر شد .

مشاوره دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 97 و دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 بصورت یک فایل جهت دانلود آماده شده است . دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 شامل شرایط و ضوابط ثبت نام در این آزمون و غیره می باشد که ضروری است تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون شرایط عمومی و اختصاصی این دفترچه را مطالعه نمایند . در ادامه بخش های از دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 را بررسی می نماییم .

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

دانلود دفترچه اصلاحیه و کد رشته جدید انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

توضیحات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 شامل چند بخش مختلف می باشد . بخش اول این دفترچه در مورد شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی داوطلبان شرکت کننده ، سهمیه ها و ... می باشد . بخش دوم دفترچه در مورد شرایط و ضوابط گروه های آزمایشی و جدول های مواد امتحانی و جدول ضرايب دروس تخصصی رشته های امتحانی می باشد . بخش سوم درباره نحوه گزینش و روش های انتخاب رشته اینترنتی می باشد . بخش چهارم در مورد مدارک لازم برای ثبت نام این آزمون و سایر مراحل مربوطه می باشد . بخش بعدی دفترچه جدول كدرشته محل های گروه آموزشی پزشكی ، فنی مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، علوم پایه ، علوم انسانی هنر و دامپزشکی می باشد و در نهایت بخش آخر دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97 بخش پیوست ها می باشد که لازم است تمامی داوطلبان این بخش و سایر بخش های مربوطه را مطالعه نمایند .

جدول زمانی آزمون کاردانی به کارشناسی 97 

در این جدول برنامه زمانی ثبت نام و انتخاب رشته ، کارت شرکت در آزمون ، زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 97 را می توانید مشاهده نمایید .

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 4 مگابایت
منبع : همکلاسی