دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

در ادامه این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 جهت دانلود قرار میگیرد

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

اولین دوره آزمون سنجش هوش تیزهوشان در پایه تحصیلی ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 - 98 در پنجم مرداد ماه برگزار میشود . با توجه به اینکه آزمون سنجش هوش هفتم برای اولین برگزار میشود لذا داوطلبان با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا نیستند . پس از برگزاری این آزمون دفترچه سوالات آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم و پاسخنامه کلیدی سوالات آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم که شام سوالات و جواب می باشد جهت دانلود در این بخش قرار میگیرد .

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ( لینک دانلود پس از انتشار دفترچه فعال میشود )

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

توضیح دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98

همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد سوالات آزمون سنجش هوش تیزهوشان برای اولین بار در سال تحصیلی 97 - 98 برگزار میشود و نسبت به سال های گذشته دارای تفاوت می باشد که از مهم ترین نکات پیرامون این آزمون می توان به این نکته اشاره کرد که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است که هیچ منبعی برای مطالعه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم نیاز نیست . پس از انتشار دانلود دفترچه سوالات و پاسخ نامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 لینک دانلود در این پست فعال میشود .

س
سينا مختومي

خيلي خوبه واي سوالي در كار نيست،خخخ