دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت رشته های گروه پزشکی

دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت در رشته های گروه پزشکی در این بخش آماده دانلود می باشد .

مشاوره دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت

زمان ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد 97 وزارت بهداشت در رشته های گروه پزشکی در تاریخ 30 بهمن 96 لغایت 13 اسفند96 می باشد و دفترچه ی راهنمای ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی 97 در تاریخ 25 بهمن بر روی وبسایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد . مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد پزشکی سال 97 به تمام داوطلبان که قصد دارند در آزمون ارشد پزشکی 97 شرکت کنند توصیه می شود . لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت رشته های گروه پزشکی در تاریخ 25 بهمن فعال خواهد شد .

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 رشته های گروه پزشکی

درباره دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 وزارت بهداشت در رشته های گروه پزشکی شامل ضوابط و نحوه برگزاری آزمون که متشکل از شرایط عمومی و اختصاصی ، وضعیت تحصیلی و وظیفه عمومی ، قانون مربوط به پزشکان و پیراپزشکان ، تعهدات ، سهمیه ها و شرایط استفاده از آنها ، ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه های مختلف ، مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد پزشکی 97 و رشته ها و گروه های امتحانی می باشد .

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد گروه های پزشکی در تاریخ 25 بهمن فعال می شود .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 1.89 مگابایت
منبع : همکلاسی